Gå til innhold

7+2 og kvalm!! Noen tips???


*Tutti*

Anbefalte innlegg

Hei hei.

ikke vært kvalm...før i dag. Ikke kastet opp men veldig ubehagelig... Jeg spurte to av mine venninner som har to barn, og de begge anb. eple og tørr kjeks.. eller å blande eple juice og farris halvt om halvt..

er det noen som har noen andre lure triks på lager så blir jeg veldig glad?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk også beskjed om å spise tørrkjeks, som mariekjeks og kornmo, før jeg sto opp om morgenen spesielt. Men jeg syntes ikke det hjalp i det hele tatt. Har dessverre ingen andre tips. Jeg bare kasta opp hele tida uansett hva jeg hadde i meg, men gikk heldigvis over etter 1 mnd ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki.. får prøve tørr kjeksene mine som jeg kjøpte i dag.. prøve alt som kanskje kan hjelpe.. kjøpte cola også, men man skal vel være forsiktig med det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekkebrød hjalp meg forrige gang, og spis lite men ofte! Jeg hadde alltid med meg litt knekkebrød, uansett hva jeg skulle. Det hjalp å bare ta noen biter, for da roa magen seg! Litt cola går nok bra, men det er ikke bra med for mye koffein for det kan få livmora til å trekke seg sammen (eller noe lignende). Jeg kutta ut kaffe sist, og prøvde å begrense pepsi-inntaket:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist svangerskap var jeg så kvalm at alt uansett hva kom ut igjen... gikk ned 7 kg!Så der var ingen råd bra nok. Fikk tabletter av min lege som jeg bare tok et par av,så fikk jeg vite av en venn utdannet i medisin at disse skulle man absolutt ikke ta før 4mnd.... så ikke altid hør på legen..

Denne gangen er kvalmen der nå men betraktelig mindre.Spiser et par helt tørre knekkebrød før jeg går ut av sengen.så gomler jeg endel mandler(nøtter) ellers på dagen,mellom faste små måltid minst annenhver time. Kastet opp bare ett par ganger til nå... men er vondere og brekke seg på tom mage synes jeg!! Selv merker jeg at jeg ikke kan drikke Så mye vann før jeg har noe tørt imagen! Men alle er vi så forskjellig på hva som hjelper.håper det går bedre :)

å av alle rare ting syns jeg det hjeler og spise sitron...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja da har ikke jeg skjønt regingen min.. jeg har kommet frem til termin 1 jan. og det stemmer mer enn 7+2. er usikker på åssen jeg regner det ut.. :) er i min 7.uke nå. er det en enkel måte å forlkare det så er jeg lutter øre :)

takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi sitron ja.. sure greier..:) da skal jeg prøve nøtter og knekkebrød. er heldigvis ikke kvalm i dag, så bank i bordet :) takk for råd :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var det pepsi styret da. jeg er jo så glad i det. men jeg hører cola zero ikke inneholder koffein.. går ann å drikke det da? eller er det noe annet muffins inni den som ikke er bra?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg e 7+4 i dag. siste mens 19mars og termin 26des.. du fuller bare ut på terminkalkulatoren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp nå har jeg funnet det ut :) blir jo litt forvirret.. er 6+4 i dag.. siste mens 24.mars :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...