Gå til innhold

Er det mange som fortsatt er her inne og titter da?


*Patrick*e blitt storebror

Anbefalte innlegg

Jeg er nå innom å kjiker her av og til enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er innom her for å "mase" alle sammen over til det nye forumet...

Joda, litt mer tungvint var det i starten. Men etter kun kort tid så ble man vant til å bruke det. Og da er det faktisk mye artigere... ;o)

 

Kom inn til oss, da! :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Me too. Hvis vi er såpass mange, så skulle det vel være en smal sak å få dette forumet opp å gå igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du, julimamma jeg! Har vært masse innpå her tidligere, men er nok mest på det nye forumet nå, ja;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom og titter på dib av og til, og da må jeg jo innom her på siden å titte. Men jeg logger meg sjeldent inn, så da blir det ikke noe skriving...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Innimellom. Synes det andre forumet er veldig tungvint, pluss at jeg ikke helt skjønner poenget med det. Hvorfor kunne vi ikke bare vært her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja jeg er innom her en gang i blant, men er mest inne på det nye forumet! Savner også denne siden litt ( spesielt i starten), men har nå begynt å bli vant til den nye siden, en super koselig gjeng der inne :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

"pazava"....Grunnen til at de fleste av oss byttet forum var fordi det ofte var så mye trøbbel her. Fikk ikke logge inn, og det kunne vare fra timer til et par dager....så skjedde det så ofte. Så da gikk mange av oss lei. Det nye forumet er ikke tungvindt. Ja, det var forvirrende med en gang hvis en ville legge inne bilder osv. men ikke bare til å skrive o.l. Trives kjempegodt der. Bare gi det en sjanse, så ser dere hvor hyggelig det er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg foretrekker DIB.Fant meg ikke helt til rette på det nye forumet, og besøkte ingen steder en periode. Nå som jeg ser det fortsatt er aktivitet her kommer jeg tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...