Gå til innhold

Jeg håper....


Josefine78

Anbefalte innlegg

....og krysser fingrene for at jeg havner her inne. Evt i overgangen januar/februar.

Spiralen er ihvertfall ute, så det er vel bare å la det stå til og håpe på det beste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.

Tror jeg er gravid. Har termin 2.januar. Men testen er var negativ enda. Men tviler på at alle mine symptomer er psykiske. Oppblås i magen, småkvalm om morran. Er veldig spent! Lykke til, dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper jeg også=)

Vet at jeg ikke er gravid ennå......men skal prøve om bare noen dager. Har gått på første forsøk 2 ganger tidligere, men har bare ei datter fordi jeg hadde en SA rett før jul. Krysser derfor fingrene for at det skal gå på første forsøk denne gangen også og at vi får beholde den lille=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tester fortsatt negativt jeg... Skulle hatt mensen nå. Lurer veldig på om jeg er gravid eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja får håpe det!

Det er jo en sånn fantastisk følelse=)

Lykke til med neste test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom veldig sent denne gangen, så noen januar-jente er jeg nok ikke, så jeg kryper meg videre til februar. Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle. Jeg har fortsatt ikke fått mensen. Men ny test var også negativ. Regner med at det er riktig foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :-)

Lurer på om jeg kan være gravid... (men leiter etter symtomer da...)

Har vert litt rar i magen dei siste dagane, i tillegg har bekkenet begynt å tulle igjen. Forrige gang hadde jeg og urolig mage, men bekkenet begynte når jeg var 3-4 mnd på vei. Så kanskje det er ei lita spire på gang, det hadde vert såååå gøy!!

Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...