Gå til innhold

Hei fra ak, !!


ak,

Anbefalte innlegg

Her er jeg! Sååååå kjekt med baby nr 3 Makrell!!!! Lykke til!!!

 

Jeg har termin 270707! Så er 25+4 i dag. Formen er rimelig grei.. jeg klarer ikke å ta det sååå mye med ro som jeg burde kanskje... Bekkenet er vondt, periodevis. Hadde det forrige sv sk også.. da begynte det tidligere, men er verre denne gangen. Jeg var student sist, og jobber som sykepleier nå, ca 51%. Men skal ikke klage!! Legen min sa (da jeg var 23+0) at ble det for ille burde jeg redusere arb mengden.. Men har litt morsom turnus, 5 dager sist uke, 2 dager denne uka, 1 dag uka etter det.. så arb mengden går litt opp og ned!!!

 

Ellers er NAVN det store spørsmålet. Vi har nesten aldri tid til å diskutere det, mannen i huset ska ha 2 eksamener i mai. Studerer 75% og jobber 94% i vår!! Litt i meste laget! :-)

 

Ellers er Sander Benjamin morsom, sier mye rart! I helga skal vi til Bergen, besøke søsteren min... Skal til Oslo 18.-20. mai! Treffes på "den kule mage" eller?? :-) Har ikke vært i Oslo siden vi flytta i okt-05 !! Grugleder meg til å komme tilbake en tur... Likte oss veldig godt i Oslo :-) men deilig med mer barnevakt ++ her på sørvestlandet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ak!

 

Så hyggelig at du slenger innom og oppdaterer oss, det er visst ikke mange andre som fremdeles er her...

 

Godt å høre at det er bra med deg og magen, men husk å ta hensyn til deg selv!

 

Jeg stiller gjerne opp på et treff i mai jeg, det hadde vært morsomt å se dere igjen!

 

Hvis noen har lyst til å se hva jeg driver med så kan dere titte her:

www.felisistrikker.blogs.no. Det er mest strikking, men det dukker opp ett og annet bilde av Isak også :o)

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, koselig å lese om graviditeten din ak, og ikke minst makrellen som venter nr. 3. Kan jeg spørre om hvor gamle de andre barna dine er? Har så lyst på nr.3 jeg også, men samboeren nekter, plent! På den andre siden har Felix virkelig kastet seg på trassbølgen.... her er det mye grining for tiden. Denne fredelige lille filosofen er bare super hissig og prøver virkelig ut grensene om dagen.... Lillebror har alltid vært en hissigprop av et sjarmtroll så her er det liv.

 

Felisi, for en kjempe fin side du har laget!!! var så mye fint der! Den genseren du hadde heklet (eller strikket, er ikke sikker) var helt nydelig. Moro å se bilde av Isak også, han er veldig lik sånn som jeg husker han!

 

Kos dere med det deilige vår været! Er veldig fint å lese litt om hvordan dere har det!

Klem Christine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Christine.

Tusen takk for gratulasjonen!

Tulla vår blir 4 år nå i juli og lille-gutt ble 2 år i januar, så her blir det liv til høsten kan du tro..

Veldig glade og absolutt planlagt denne gangen også, så vi gleder oss veldig.

Tulla har bestilt en lillesøster for hun orker ikke flere lilleborer som hun sier.. For oss kommer det på det samme. Ul på Tirsdag 8.mai, så det blir spennende å se om de kan se kjønnet, vært kjekt å vite om det er det blå eller rosa baby-tøyet som skal ned fra loftet..

Det er utrolig gøy å se hvor spent tulla er på babyen, går ikke en dag uten at hun er bort på magen og klapper og sprø hvordan babyen har det i dag, gleder seg stort til å få baby i huset.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...