Gå til innhold

Vil dere dele sanger med meg?


map79

Anbefalte innlegg

Er det noen som har kaffesanger/velkomstsanger, sang til foreldre - eller annet til å ha i sangheftet som de har lyst å dele her inne?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sanger vil være "forbudt" i vårt bryllup; orker ikke sånne allsanger, blir bare corny syns jeg. Har før skrevet sanger i forbindelse med bursdager, og det blir noe annet pga av at de er personlige, gjerne morsomme. Men tror de har linker til sanger på nettet, prøvd bryllupsweb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mas79.

 

Jeg skriver selv sanger til blant annet bryllup, men på grunn av forbudet mot reklame her, vil jeg ikke legge ut nettadressen.

 

Men du finner skribenter på flere bryllupssider, blant annet bryllupsweb, bryllupsdagen, dittbryllup osv.

 

Der kan du finne ferdige sanger du kan laste ned.

Men jeg vil allikevel anbefale deg å kontakte en av skribentene, hvis du selv ikke klarer å tilpassse sangene til akkurat deres bryllup. Det er ofte ikke så mye som skal til...... Be om tilbud hos skribenten, det er slett ikke sikkert han/hun tar så mye for dette.

 

Uansett er det nok ikke utgiftene til en sang eller to som sprenger bryllupsbudsjettet, så "Sang til foreldre", vil jeg faktisk anbefale at du får noen til å lage personlig til deg, det vil foreldrene helt sikkert sette pris på.

 

Vær kritisk når du velger skribent, finn en som har eksempler du liker, og der du ikke behøver å betale i forkant.

 

Håper du finner ut av dette, gode sanger blir ofte høydepunkter i bryllupet, mens dårlige kan ødelegge mye.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...