Gå til innhold

se her da :) ny forum hvis dere er interresert?


Mamman til Ask (12/06)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøver å registrere meg, men får ikke bekreftelsen på mail, så da kommer jeg jo ikke videre...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumminmamman står regisrtert her.. skal jeg slette dere andre så dere kan prøve på nytt? skal i mellomtiden sjekke om jeg kan forandre på innmeldingssystemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det mulig å registrere seg uten å måtte aktivere konto via email. hvis noen fortsatt har problemer, bare si noe, da kan jeg aktivere dere manuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei dere!

har akkurat prøvd å registrere meg, og det gikk bra. man trenger ikke aktivere brukeren via email, bare registrere seg og begynne å chatte...

 

dere 2 står heller ikke oppført i medlemslista (uaktivert).. så det er noe som går galt FØR dere trykker på registreringsknappen tydligvis.. :/

kan dere ikke bare prøve igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm,skjønner ikke hva..Har prøvd mange ganger!Har prøvd med både store og små bokstaver i den koden.. Prøver igjen jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siska,hjeeelp.. Nå får jeg ikke til noe som helst! Når jeg godtar betingelsene på forumet,så kommer det bare opp en hvit rute det står informasjon på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELP!!! trykker på bli medlem men kommer bare til en side det står info på. hva gjør jeg galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

dere er jo med alle sammen nå :D skjønner forresten fortsatt ikke hva som var problemet :roll:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...