Gå til innhold

er det virkelig så ille i Ålesund??


rampejenta - ny spire

Anbefalte innlegg

Har en venninne som sier at de gjør så dårlig jobb der..mange barn som dør rett før, og under fødselen.. men jeg kan ærlig talt ikke forstå at det er så gale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

eeeehh.. dør rett før og under fødselen?

No må du gi deg.. trur nok at det hadde vært mer snakk om i media hvis dette var tilfellet..

 

Trur nok ikkje at føden og barsel avd. i Ålesund er noe bedre/verre enn andre! Jeg har heller hørt motsatt at de gjør en strålende jobb der, og det har vært folk som har hatt et komplisert svangerskap og fødsel, der barnet har komt mange uker for tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått to barn på ålesund sykehus og både fødselen og oppfølginga på lillemann som hadde antydning til gulsott var kjempebra! Hadde jeg skulle fått en unge til hadde jeg ikke nølt å føde der hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

føden i ålesund gjør en god jobb.. jeg fikk mi første der,selv om jeg ALDRI skal ha samme jordmor igjen-så skal jeg føde nummer 2 der i oktober, selv om jeg nå bor i trondheim.

 

de på st.olav sier at de i ålesund er utrolig dyktige at det ikke er et dårlig valg av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de har en dårligere statistikk en Kristiansund, Molde og Volda når det gjelder dødsfall må det komme av intensiv avdelingen de har!

 

De kommer jo fra de tre nevnte plassene om de har komplikasjoner. Som fare for en mye for tidlig fødsel eller syke barn.

 

Jeg fødte selv i Ålesund, og har mange venner som har fått barn der.

Ingen av oss har noe direkte negativt å si om avdelingen.

 

Som gravid nå føler jeg meg godt tatt vare på også :)

Ringer jeg og er bekymret får jeg komme inn med en gang. Leser jo flere steder her inne at de ikke har det slik. Det blir bedt om å vente etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...