Gå til innhold

Skryte


Testing123

Anbefalte innlegg

Var jo helt tomt her!!!!

Jeg vil bare skryte masse om fødestua i midt-troms, syns den er akkurat passe nær, passe stor, flotte jordmødre og hyggelig sted å oppholde seg. Jeg rakk aldri å føde der, men har ligget der i barseldagene mine 8 dager tilsammen.

Anbefales!!!

Jeg skulle føde nr to der men rakk ikke frem, han hadde det altfor travelt. Førstemannen fødte jeg på sykehuset siden jeg var førstegangsfødende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Fødte mitt andre barn der for 5 år siden og var veldig fornøyd med alt og alle. Venter barn nr 3 i august og det er ingen tvil om at jeg vil føde der enda en gang. Forrige gang var vi så mange som hadde fått barn at jeg måtte dele rom med en annen dame. Håper på enerom denne gang, men det spørs vel da jeg hører rykter om at det er veldig mange som har termin ca samtidig som meg. Anbefaler flere som har ukompliserte svangerskap om å føde her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

fikk begge mine barn på denne fødestuen! kunne ikke tenkt meg å føde ett annet sted såfremst jeg har et ukomplisert svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk mi første på finnsnes, å kan ikkje gjøre annet enn å skryte av dem!

lita fødestue, med kjempetrivelige folk! dem hadde god tid til meg, barnet og pappaen :)

er i uke 23 nå, og har planer om å føde på finnsnes igjen, såfremst ikke det skjer noe uanmeldt.

har ei veninne som nettop fødte på finnsnes, og ho sier akkurat det samme om plassen...

 

så vi er kjempefornøyd med den innsatsen de gjør her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...