Gå til innhold

Nytt!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De har fått lystgass med full effekt på fødestue 1. Det er 4 familierom og det er pasienthotell på sykehuset.

Hilsen ansatt ved føden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Ja det er pasienthotell, men dette brukes ikke av føden... eller barsel for densaks skyld...

Det er kun i spesielle tilfeller for mor dersom barnet er på nyfødtavd f.ex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

ja å kommer du på sykehset der med alvorlig depresjon å prater med lege der,så oppgir de ikke at det er mulig å prate med sykriatisk sykeleier fra føden. for nei da,er ei gravid ei depremert, driter arendal i ho å er bare ei i bunken som skal føde der med tiden.

i kristiansand foreslår de om at det er lurt å prate med noen å blir tatt vare på der !!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

jeg hadde ingen å prate med. og er jævlig skuffa over arendal sykehus. jeg kunne jo ikke gå engang etter fødsel på 4,6 kg jente baby, selv var jeg 20 år ... og ikke visste jeg hvem jordmora var før jeg måtte presse fikk ikke epidural før jeg måtte faktisk presse babyen ut! hvorfor i helvete satt de sprøyta så seint? jeg kom klokka 7 om morgenen, så vidt jeg klarte våkne den dagen var så jævla sliten,,,,,,,, men måtte bare sette den jævla kroppen i gang å presse til klokka var halv fem på kvelden, for en tortur og tumattelse hadde ikke noe glede når barnet var født, alt ødelagt fordi jeg ikke fikk noe bedøvning............... det er nesten tre år siden og jeg kjenner smerten enda så jeg har ikke hat sexlyst ingenting... og ingen bryr seg visst heller.......... 1 og en halv måned etter termin, skulle ha ho 6 juni men fikk ho 18 juli. de kjefte på meg at jeg ikke kom 17 juli som avtalt men faen heller !!!! er jeg som skal føde og jeg BESTEMMER eller hva?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...