Gå til innhold

Mai: Fått bhgplass!


Gjest

Anbefalte innlegg

I dag fikk vi svar på at tulla har fått 80% plass i bhg rett ved her vi bor fra 1 aug.! Det var utrolig deilig. Heldigvis for meg som jobber som førskolelærer selv er vi prioritert ved opptak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med barnehageplass! Vi venter spendt. Skulle få svar i uke 15 eller 16. Har heldigvis dagmamma fra mai til juli da, men håper på bhgplass fra august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke dagmamma så fram til aug. må ho være littt sammen med farmora si, ste-morfar og litt sånt. men det går nok bra. krysser fingrene for deg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også fått barnehageplass fra august :) Har fått permisjon fra jobben, så skal være hjemme med tulla frem til da. Må si jeg gruer meg litt til hun skal i barnehagen også...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har fått full plass fra 20 august.. ;) eg er selv også førskolelærer men vi får ikke prioritert..(bergen kommune)...så vi er super fornøyd..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi har også fått barnehageplass. Fikk først avslag, men så ordnet det seg etter mange telefoner og mas fra oss... Har fått plass fra 1. august. Blir spennende. Håper han vil trives i barnehagen. Er i alle fall overlykkelige over at vi har fått plass, og det er rett ved der vi bor også - så bedre kunne det ikke vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...