Gå til innhold

Juli: I håp om at vi skal klar å få litt liv hær... en presentasjonstråd :D


Snupidupi

Anbefalte innlegg

Æ e 30 år, kommer fra Fauske, har samboer og to nyyyydelie jenta... ei på to og et halvt og ei på tre mnd. Har bægge jentan hjemme i lamme mæ...men har søkt barnehageplass tel eldste fra høsten av....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe at vi kan få litt liv hær.

Jeg er 33 og kommer fra Kristiansand. Er gift og har jenta mi på to og et halvt og en gutt på fire og et halvt. Begge er i barnehage og stortrives

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 år, bor i Oslo og har en jente på 2,5 og en gutt på 3 mndr.

Eldste er i barnehage og vi har søkt om plass til minsten fra januar 08, da jeg må begynne å jobbe igjen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 25 år (i dag faktisk!), frå Bergensområdet, har samboer og ein god kosegutt. Eg studerer på univ i Bergen mens min kjære jobber og junior er i barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er (snart) 28 år, bor i Oslo. Har en jente på 2,5 år å en gutt på 5 mnd. Studerer til vanlig på UiO, jobber ekstra som servitør før å få økonomien til å gå opp. Gifta meg på lørdagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 35 år,har to barn. yngste juli 04, ei meget aktiv og herlig jente:-) Vi bor på østlandet.

Hadde vært koselig med litt liv her, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24år, fra Kløfta i Akershus. Bor med min samboer som jeg gifter meg med i mai, og våre to jenter. Emma er født 21juli 2004, og Sofie 28juli 2006.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 år, fra Troms.

 

Er gift og har 4 barn i alderen 2,5-11-13 og 15 år

 

Minste mor er født 29.juni 04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 år fra østlandsområdet med samboer og 2 små barn. Eldstemann kom til verden 17. juli 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

Jeg er ei jente på 28 med ei jente på 2,5 år og en liten gutt på 5 mnd. Vi bor på sørlandet, far jobber borte i ukene og jeg går hjemme arbeidsledig, koser meg hjemme, men er veldig mye med to unger alene i ukene synes jeg. Har nok å henge fingrene i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 år, gift med en skjønn mann og fvi fikk en datter som nå er 2 år og 7 måneder. Bor i Hordaland, litt landlig. Skrev inn et innlegg her der jeg søkte etter et sted her i disktriktet med andre som har lyst å bo litt landlig. Gjerne på et småtun/gårdstun. Ja, ja, var sikkert ikke rette stedet. For det kom aldri noe svar..Hi, hi. Vi bor ganske godt her, men det er nesten ingen andre barn i datteren min sin alder her. Og vi ser jo hvor mer og mer sosial og opptatt hun er blitt av å leke med andre og ha venner. Vi har vær hjemme med henne siden hun var født. Det vil si at hun ikke har gått i barnehage. Vi er begge selvstendig næringsdrivende og klare å bytte på å være hjemme. De siste månedene har hun gått i åpen barnehage. Det kjekkeste av alt der er sangstunden! Ellers har det blitt mye pendling på meg til og fra Bergen sentrum - da jeg tidligere bodde der og det er der jeg har venner med barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hå, er 25 år og har en gutt som er født den 19 juli 2004. Er samboer med pappan til gutten og nå skal vi begynne å prøve på nr 2. hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere:)

Jeg er 25år gammel,bor i Lunner kommune...Har samboer og sammen har vi en sønn født 18.07.04!

 

Klemmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

22 år,har en hærlig samboer og kommer fra Trondheim!

Har ei jente på 2 år og 8 mnd som heter Emilie=)

Hun ble født 12 juli! (hadde termin 23 september),så hun er prematur!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...