Gå til innhold

En lillebror til Sander Benjamin!


ak,

Anbefalte innlegg

Vi har vært på ultralyd.. og sett kjønn!! En gutt!!! Jeg har termin 270707. Mannen min syns det hadde vært litt kulere med 070707, så han ska visst jobbe for å få til det :-)

 

SB koser med magen og er litt opptatt av babyen... Ellers snakker vi om navn.. har ikke bestemt oss helt..... Men det er jo 5 mnd igjen!!! Jeg er 19+0 i dag. Håper alt går greit. Har vært forkjøla og dårlig mellom uke 11 og 15 .. men er rimelig ok nå!! Men merker at jeg blir litt sliten.

 

Ha ei god helg! Takk for respons på gravidinnlegget mitt! Koselig å høre fra dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så flott. Gratulerer med lillebror i magen! Nå må du kose deg med graviditeten da ak. Kjenner jeg blir så rørt når jeg tenker på graviditet og ultralyd. Felix maser masse om at vi skal få en baby, helst en guttebaby... Prøves å forklare at vi har mer en nok å henge fingrene i med de to guttene vi er så glade for å ha fått...

 

Vi får se. Hold oss oppdaterte, er så moro!

Klem Christine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å få ein liten rapport fra den gravide :)

Godt at alt er bra, og tida går da ganske fort, du er jo omtrent halvvegs jo. Merkelig kor mykje fortare andre sine svangerskap går enn dine eigne...

 

Blir heilt sikkert kjekt med to smågutar i huset. Jentene her har iallefall stor glede av kvarandre allereie.

 

Kan jo oppdatere litt herifra i same slangen. Kvardagen er hektisk men bra. Eg trivast greit på jobb, jentene trivast i barnehage (desverre ikkje den same barnehagen). Oda har vore hos tannpleiar for første gang i dag, og alt var heldigvis bra i munnen.

Hanna har begynt å gå, og kjem seg no fram med ting i hendene, så ho ber rundt på det meste. Jentene har som sagt stor glede av kvarandre, og leiker med kvarandre, mykje på Oda sin premissar rett nok, men det vert vel jamna ut etter kvart.

 

Håper alt er bra med alle som høyrer til her inne, og ak, hald oss oppdatert da, veldig kjekt med litt rapportar.

 

Gri og Oda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at SB gleder seg over babyen.

Rart å tenke på at man skal ha flere enn disse små juni -03 barna, de er blitt så store, plutselig..

Arti at dere skal ha en gutt til, lille-gutt og SB kommer til å ha mye glede av hverandre.

Tulla og lille-gutt her hjemme har veldig mye glede av hverandre, leker og krangler hele tiden, veldig avhengig av hverandre, den første de spør etter når de våkner er den andre.

Håper du holder frisk fremover nå!

Nyt svangerskapet videre, la oss få en oppdattering!

 

Klem fra Makrellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...