Gå til innhold

Infertilitets-klinikken


vindre

Anbefalte innlegg

Noen som har vært innom denne klinikken og vet noe om hvordan man blir tatt hånd om der. Hvordan personlaet er.

Står på venteliste, og forventer time ca mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Hei! Vi var innom der fra vinteren 08 til seinthøsten 08. Alle virket faglig gode. De visste tydeligvis hva de drev på med. Når det gjelder det mer relasjonelle som jeg oppfatter at du er mest opptatt av og som var viktig for oss opplevde vi at vi ble godt tatt i mot. Men uansett fikk vi våre favoritter som vi opplevde en god kjemi med. Det var tre leger som vi møtte mens vi var der(det virka som alle hadde en av dem). Det var to mannlige og en dame. Vi likte dama veldig godt. Hun virka bare snill! Halvlangt rødlig hår og sikkert rundt 40 år. Sjefslegen på klinikken virka litt travel og vi møtte han heller ikke så mye. Den andre mannlige legen var også svært kosli og hadde litt tørrvittig humør som hadde fin effekt på meg hvertfall:) En svært rolig og sindig kar på godt over 50 tror jeg. Sykepleierne og andre som jobber der tok også godt i mot oss, men det var selvsagt noen som vi likte bedre enn andre. Felles for alle var at de virka genuint intereissert i å hjelpe oss med å få en baby samtidig som de var realistiske og la opp ei forventning om at noen må i gjennom noen forsøk. De var ærlige hele veien. På grunn av måten de var på, ble det faktisk litt kosli å dra ned på sykehuset. Hele prosessen var på ingen måte sykeliggjort, og derfor bare et spennede og anderledes måte å prøve å få baby på. Vi klarte å bli gravid da og når babyen kommer ut kommer vi til å sende et takkebildet til fertilitetsklinikken. De har sikkert glemt oss men vi har ikke glemt dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Du kan føle deg trygg på fertilitets klinikken på ST Olavs. Både sambo og jeg har blitt godt tatt vare på, testet ut og behandlet. Personalet har vært behjelpelig med alt vi har lurt på og generelt hyggelig, faglig flinke og intereserte:)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...