Gå til innhold

Takk for koselig julebord!


Marit77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I like måte! Jeg syntes også det var veldig vellykket, og at det gjerne kan gjentas om ikke så fryktelig lenge. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her jeg også! Utrolig koselige jenter er dere!!!!!!!! Maten var også deilig, det samme rødvinen ;o))

 

Er med på en gjenntagelse om ikke så lenge!

 

 

Hanne (Anna)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...litt treig, jeg :o) men stemmer i med resten, ordentlig hyggelig! hva med å prøve å finne en dato i april, og gjenta suksessen? Ikke nødvendigvis på Brasserie France (som forøvrig var et supert forslag, virkelig et bra sted!!), men prøve noe annet?

Ang. dato, hva med f.eks.

- fredag 6 april

- fredag 13 (!) april

 

Forslag på steder å gå?

 

Synne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du brukt kalenderen i mobilen som ikke forteller hvilke dager som er helligdager? Den 6. april er langfredag :o) Er det noen som ikke er på fjellet da? (jeg, med min forutinntatthet mener jo at alle nordmenn er på fjellet i påsken. Jeg skal også dit)

Fredag den 13 er jeg på kor-treff. Blir det den dagen, får dere drikke et glass vin for meg :o)

Ellers er kalenderen foreløpig åpen fredagene 20. og 28. april og 4. mai. Deretter blir det juni og så langt inn i fremtiden skuer jeg ikke pt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva, du har selvfølgelig helt rett...! Jeg glemte bort hele påsken, det ER mulig når man er i det distré hjørnet :o)

 

Tror vi prøver oss på noen datoer litt lenger ute, så hva med å sette opp de du allerede har foreslått, og så se hvor mange som kan?

 

20 april

28 april

4 mai

 

 

Synne

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...