Gå til innhold

Vennskap med tenåringen?


Hannemor

Anbefalte innlegg

Jeg har ei jente på 14 år, og ho og jeg har alltid hatt en god tone. Etter at ho har blitt eldre har den blitt mer og mer vennskaplig i hverdagen. Ho liker å ha meg med på kjøpesenter eller andre aktiviteter. Ikke flau om jeg dukker opp der ho er med venner, og vennene kommer gjerne å forteller meg hemmeligheter. Vi prater om alt og ingenting.

Og jeg har ikke opplevd at ho har prøvd alkohol eller noen andre rusmidler. Ho er en rolig og fornuftig tenåring.

 

Jeg er voksen når det trengs, og det er jeg som bestemmer hva ho får lov til. Men om ho får en forklaring, så slipper jeg å bli streng eller sint.

 

Er dette helt unormalt? Jeg er glad for at det er slik, men barnevern mener det er usunt! At vi har for tette bånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en jente på femten år.Jeg mener at dette høres skikkelig bra ut:)Det er bra at datteren din lar deg være vennen hennes. Det er faktisk ikke sånn at alle ungdommer drikker eller ruser seg. Det finnes faktisk MANGE ungdommer som ikke gjør sånt og som er veldig fornuftig. Folk som sier at alle ungdommer er pøbler burde virkelig bare tie still. Håper virkelig at dere fortsetter å være så gode venner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI; det høres kjempebra ut spør du meg. Det er en veldig vanskelig alder så at dere er venner er kjempebra.

Det var der min mor trådte feil med meg og samme sted jeg trådte feil med lillebror (er verge for ham og har hatt ansvaret siden han var 14).

 

Fortsett som du gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...