Gå til innhold

Noen med høyt blodtrykk her?


Villeville

Anbefalte innlegg

Hei:-)

 

Sååå kjekt å høre fra dere Ble nesten litt bekymret her, men skjønner dere har mye å styre med for tiden. Bra at Karoline vokser seg stor og sterk og på en måte bra at dere har fått byttet sykehus. Selv om det nok er pyton på mange måter må det jo være et supergodt tegn at hun nå får oppholde seg nærmere hjemmet:-)

 

Det med ammingen skal forresten godt la seg gjøre når man får barn så altfor tidlig. Min melk forsvant også etterhvert og det er neimmen ikke rart. Det er ikke helt det samme med pumpe fremfor barn... Min gutt er i hvertfall blitt stor og fin på mme og en fordel er det med flaskebarn; pappa kan stå opp om natten! Ingen unskyldning her:-) Skal selvfølgelig prøve å amme kjempejenta mi denne og gangen tror jeg det faktisk kan gå. Har begynt å lekke litt dråper allerede.

 

Det problemet Karoline har med blodproduksjon hadde Lars også. Det gikk heldigvis over etter en stund, men vi sjekket blodprosenten hans de første 3 mnd etter vi kom hjem sånn ca annenhver uke på helsestasjonen. Det viste seg at han stoppet å puste dersom blodprosenten hans var under 9% og ikke 8 som er grensen for blodoverføring på spedbarn. Dette fikk vi journalført slik at vi kunne rette det opp med blodoverføring om nødvendig. Legen vår på barneklinikken trodde bare at Lars brukte lengre tid på å lære seg å produsere blod sjøl og at det var en "bivirkning" av det å bli født så tidlig. Håper dere får bukt med problemet før dere skal hjem:-)

 

Gratulerer så mye med Leandervugge! Da har vi det både du og jeg og Maggi! Håper jenta mi kommer ut snart og får prøve den.

 

Sist uke var bare et eneste stort rot da jeg var til kontroller på kk. Den gamle legen min kom tilbake fra ferie og lurte på hva forgjengeren hadde gjort på! Jeg hadde da ingen motstand, men heller et stort barn på ca 3kg! Etter å ha blitt undersøkt av 3 ulike gynekologer kom de fram til at "joda, en stor og lang jente". De vil imidlertid ikke slippe henne ut før den 14.8 og jeg jeg har termin den 16.8. Skal klage på det i morgen for nå tror jeg begeret er nådd for min del. Svangerskapsforgiftningen har tatt seg opp igjen, BT mitt er på rundt 160/95, jeg har den irriterende svangerskapsdiabetesen og nå også bekkenløsning på toppen så jeg går som en cowboy! Er det mulig! Eier jo selvfølgelig ikke tålmodighet.

Jeg har aldri feilt noe alvorligere enn influensa utenom i svangerskapene mine. Og synes selv jeg er heldig som aldri er syk, men stakkars alle mennesker som går med kroniske sykdommer hver dag. Det kan bare ikke være lett! Huff.... Et lite hjertesukk... Men er bare såååååååå lei i dag! Klarer ingenting annet enn å spise og sove. Bare en dusj krever planlegging og at jeg "kvinner meg kraftig opp"i forkant. Skal slutte å syte til dere nå og spare det til doktoren i morgen og heller ønske der alle sammen en god dag. Camha: hvordan går det? Steinbukk77: Skriv mere snart.... Det er så hyggelig å høre om Karoline:-) og Maggi! Heldiggrisen som er på ferie, håper dere har det bra alle sammen.

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei igjen.

Stakkers deg Villeville. De roter fælt oppe på KK virker det som Jeg blir nesten litt redd av at de kan gjøre så mye feil. Både feil måling av motstand og av størrelsen på barnet. Helt utrolig!!!!! Håper det ordner seg for deg og at du ikke må vente helt til 14/ 8. Hvis barnet er i uke 35 - 36 ??? og veier 3 kg kan det vel ikke være noe problem å ta det ut hvis du er i så dårlig form. Lykke til i alle fall. Jeg tenker mye på deg. Hvis du skal vente helt til august treffes vi kanskje der oppe.

 

Det er veldig kjekt å følge med på det som dere alle skriver her. Godt å høre at det går så fint med alle sammen.

Lykke til videre!!!!

 

Jeg selv har vært på kontroll igjen og nå har jeg fått spor av proteiner og det var jo sånn det begynte sist. Sport av proteiner og så kjempe høyt blodtrykk og KS under en uke etter. Det gikk fort!! Håper ikke det går samme veien nå, men jeg er litt bekymret. Føler meg ikke helt på topp om dagen og er blitt veldig hoven i føtter og hender.

Skal på ny kontroll på tirsdag så får vi se. Er litt lei av alt sammen nå. Er i uke 30 nå, så da er jeg i alle fall over det kritiske punkt for babyen i følge legene.

 

Håper å høre mer om hvordan det går med dere.

Ha det bra så lenge.

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Er bare en kort tur hjemmom.... Skal legges inn igjen på kk nå. Babyen kommer kanskje snart eller de setter igang fødselen den 31.7. sier de:-) Uke 37 må da være supert!!!!

Håper dere har det bra alle sammen. Kryss fingrene for meg!

 

Jippi! Her kommer vi....endelig!

Lenke til kommentar

hei

 

Hoerer ikke til her, men var del av en tilsvarende lang traad da jeg skulle ha mini for et aar siden. Vaar hadde et annet tema da, men foelte samme samhoerighet som dere.

 

Roetet meg inn her etter at vi begynte aa diskutere nr 3 og begynte aa foelge med paa traaden deres. ( haaper det ikke gjoer noe ..)

 

Oensket bare aa oenke deg,villeville lykke til naa som du er lagt inn. haaper babyen kommer snart da :)

 

Og dere andre, Gratulerer med deres smaa !

Lenke til kommentar

Åhh, gratulerer med overflytting til Elverum, Karoline og Steinbukk77!

 

Skjønner godt at det er slitsomt med overflytting, man har blitt vant til et system og både leger og sykepleiere i Trondheim, og så må man begynne helt på nytt igjen. Jeg synes det har vært slitsomt nok å bytte avd. på Ullevål jeg, så jeg skjønner at sykehus-bytte kan være ille. Men man må se på den positive siden av det hele; det vil jo si at Karoline er på vei hjem til dere: ) Jeg er så utrolig glad på deres vegne - at det går så bra og at hun snart er bare deres ; )

 

Og så du da Villeville - jeg må si du imponerer med din utholdenhet og at du har kommet så langt - det hadde vel ingen av oss trodd da vi "møttes" gjennom denne tråden for mange måneder siden!

Tenk - uke 37 : ) Snart kan mor begynne veien tilbake til å finne sitt gamle jeg - bort med gullsko og frem med normale klær igjen - og så har du snart gulljenta di hos deg og kan ta henne i øyensyn: )

Jeg er så utrolig glad på dine vegne også: ) Håper alt går bra under fødsel - skjønner at det blir på normal måte om ikke det ikke skjer noe under fødsel som tilsier KS.

 

Vi har vært på to ukers ferie med regnvær som hoved-ingrediens....

Har hatt tre soldager, men de har vært på de dagene vi har kjørt bïl, så det har vært mye inne-aktiviteter. Skal ha mer ferie i august, og satser på bedre vær da!

Victor's øyne er endelig friskmeldt : ) Vi var på den siste kontrollen i går, og da kunne de ikke se noe mer til forandringene på øynene, så nå skal vi ikke dit før om 1,5 år : )

De siste 3 nettene har han sovet hele natten, fått siste måltidet ved 22-tiden, og har våknet igjen ved 6-tiden.

Rutiner begynner å falle på plass ellers også, mer definerbare våke- og soveperioder som gjør det lettere å planlegge for mor: )

Han spiser fortsatt godt, veier nå rundt 5 kg og er 56 cm, og smiler mer og mer og øyekontakten blir også bedre og bedre.

Det smelter et mammahjerte totalt når han ligger der og ser på meg og gliser og det kommer slike små "latter"hikst samtidig med at armer og bein går som trommestikker..... Forelskelse er det visst noen som kaller det : )

Storesøster er fortsatt like søt og snill mot Victor, selv om kosen og klemmingen kan bli litt hardhendt i blant. I tillegg liker hun å kose på han når han sover. Det er ikke vondt ment, men nå har vi en pågående "kampanje" for å få henne til å skjønne at lillebror vil bli kost på kun når han er våken...

 

Steinbukk77: håper at Karoline kommer av Cpap snart og at du får opprettholdt melkeproduksjonen. Synes du har et bra syn på det å gi denne en blanding av mm og mme - det å fullamme er altfor opphauset i dette landet, spør du meg! Dessuten; mamming er viktigere enn amming - Karoline har det bedre med en mamma som ikke er utslitt av å prøve å få til fullamming når forutsetningene ikke lenger er tilstede.

Det å miste melken er veldig vanlig når man har vært gjennom en slik periode som du har vært igjennom nå - syns du har vært flink og holdt ut lenge, jeg! Gratulerer med Leander-vugge forresten, og velkommen i klubben : )

 

Villeville - tenk at i løpet av en ukes tid så er veslejenta ute hos deg!

Så spennende! Håper alt rundt fødselen går fint, og at snart kan føle deg som deg selv igjen! Skjønner at du må være mildt sagt lei nå, og ser fram til at det hele er over. Hva sier storebror da, har han skjønt at det er en baby på vei? Lykke lykke til!!

 

Sender en stor klem til dere begge, jeg gleder meg til å høre mer fra dere: )

Lenke til kommentar

Annonse

Hei dere,

 

Fant denne tråden i går, og vil bare si at den har vært nyttig. Så spennende å følge dere og så fantastik at det har gått så bra.

 

Jeg fødte en prematur gutt i februar som følge av at morkaken løsnet, med deretter svangerskapsindusert hypertensjon som ikke ville gi seg med det første. Han ble tatt ut i uke 33+1 svært akutt og dramatisk, mens jeg ble ligggende noen dager på intensiven uten å få se ham.

 

Hadde på det høyeste BT 220/117 i etterkant og de jobbet hard for å få det til å gå ned. Har noe forhøyet blodtrykk utenom svangerskap også (ca 140/90), men går ikke på medisiner. Ble fulgt tett i svangerskapet og hadde en obs-innleggelse ca en uke før han kom.

 

Anyway; vet ikke om vi tør blir gravide på nytt. Men HVIS vi tør, så er jeg lovet å bli fulgt opp svært tett. Og derfor var denne tråden nyttig å lese.

 

Så takk til dere, og lykke til videre!

Lenke til kommentar

Hei Villeville!

 

Er innom bare for å si at jeg har tenkt masse på deg de siste dagene - lurer fælt på om du har fått hilse på veslejenta ennå??

 

Håper alt er bra med deg og henne, og at du snart får oppdatert oss nysgjerrige her inne: )

 

Klem fra

Lenke til kommentar

Hei! Akkurat samme situasjon. Jeg hadde normalt trykk før svangerskap, og begynte på blodtrykksmedisiner (Trandate) i går. Nå håper jeg trykket går ned, for jeg er innmari redd for at dette skal gå bare nedover.

 

Noen med erfaring på at blodtrykksmedisin på de som får høyt blodtrykk i svangerskapet VIRKELIG hjelper, sånn at det er håp om normalt svangerskap!? Skal sies at jeg i første svangerskap fikk alvorlig svangerskapsforgiftning og ble satt i gang uke 37 pga høyt blodtrykk...:-(

Lenke til kommentar

En venninne av meg har veldig høyt trykk til vanlig, og får medisiner mot dette. Fikk andre medisiner da hun ble gravid, og trykket hennes var helt fint. Ble 50 % sykmeldt siste uken før permisjonen, thats it.

Lenke til kommentar

Heisann jenter!

 

Nå er altså vesle Julianne kommet til verden! HURRA! Det skjedde den 5.8 og med tvang:-) Legene prøvde å sette fødselen i gang den 3, men det forsøket mislykkes, den 4 og 5 august lå jeg med rier i tilsammen nesten 48 timer hvor det hele endte med akutt ks pga blodtrykket mitt like før midnatt den 5.8. I tillegg fikk jeg komplikasjoner under ks og stoppet og puste og mistet mye blod så jeg kom ikke hjem før i dag... Hele greien virker som om det har hendt med noen andre enn meg selv og føler meg nesten litt sånn bortført av romvesener...

 

Heldigvis er det vonde over og jeg har fått min vidunderlige lille jente, som egentlig er kjempestor; 3950 gram og 51 cm! Jeg ble faktisk helt forskrekket da de la henne opp på brystet mitt og hun lå og kikket på meg med store svarte øyne og masse buskete hår:-) Hun er så fin og stor og ferdig...:-)

 

Dessverre er ikke alt like bra i paradis, hun har en medfødt hjertefeil men legene håper den vil rette seg opp av seg selv i løpet av det første leveåret hennes. Det håper jeg også. Er skrekelig trøtt nå og må skrive mere i morgen. Nå skal jeg legge veslegutt som plutselig er blitt en stolt storebror... Mamma har jo vært vekke i snart 2 uker:-)

 

klem fra stolte

Lenke til kommentar

Endelig....

 

Gratulerer gratulerer gratulerer med ei flott jente :))

Endelig er det forferdelige svangerskapet ditt over. Vi får håpe hjertefeilen ordner seg selv. Hva slags type hjertefeil er det?

 

Hørtes også ut til å ha vært en tøff fødsel. Men vil vel tro svangerskapet i helhet har vært værre enn disse tre dagene...?

 

Tenk så rart, nå har vi alle tre, Maggi Villeville og jeg, fått tre friske fine barn. Alle tre har noen "småfeil", men de er jo så små at de vil rette seg etterhvert. Vi er heldige.

 

Jeg kom hjem fra sykehuset på lørdag. Og vi storkoser oss. Skal inn til kontroll på torsdag for å sjekke blodprosent. Den er fremdeles synkende... Men ho spiser og er både sint og våken så de tyner nok henne litt til vil jeg tro. PÅ fredag var HB på 8.2, ikke spesiellt sprekt.

Nå driver vi å skrur sammen senga hennes, men ho synes det er helt toppers i Leandervugga si.

 

Oksygenbehovet til Karoline ble ikke borte før enn for ei uke siden. Men da løsnet det plutselig. Karoline har normale lunger :)) Normal luftholdighet sa siste røntgen thorax. Jeg må si jeg har tenkt mer enn en gang på BPD da oksygenet omtrent ikke ville vekk. Men hun har ikke det :)

 

Vi har helelr ikke fått til amming. Karoline fikser ikke suginga på puppen. Men jeg har kjøpt meg dobbel pumpe og pumper på harde livet. Det er jo tross alt morsmelken som er det viktigste, ikke ammingen i seg selv. Fungerer greit enda, er jo en vane for meg å pumpe. Er forholdsvis lettmelka så det tar jo bare en fem minutter å skvise ut melka, og det skal jeg fikse noen uker til slik at Karoline får mest mulig immunstoffer fra meg. Kaller det medisin jeg....

 

Vi snakkes vel senere!

 

KLem!

Lenke til kommentar

Gratulerer Ville ville med lille prinsessen!!

Har ventet spent på å høre om du hadde født. Stakkers deg, det hørtes ikke ut som den beste opplevelsen, men det gikk nå heldigvis bra til slutt. Nå håper jeg du kommer i form igjen sånn at du kan kose deg masse med prinsessen og storebroren.

Håper også alt er bra med henne, selv om hun hadde hjertefeil.Kjenner andre som har opplevd lignede og det har gått veldig fint!!! Vi krysser fingrene for deg og henne!!! Det er vel deilig å få henne med hjem istedefor nyfødt posten sånn som forrige gang??

 

For min del ser det ut som om dette skal gå bra. Jeg er nå i uke 33, 5 og det går over all forventning. Jeg skal på kontroll på KK i morgen og er litt spent på det. Sist gang var jeg hos en som var ganske håpøs og var rimelig oppgitt da jeg gikk derifra.Fikk ingen informasjon for hun skjønte ikke hva jeg sa.( var ikke norsk som dere sikkert skjønner ).

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Annonse

Hallo, hallo..

 

Takk for det:-)

 

Formen er faktisk stigende og endelig kan jeg bruke noen av mine gamle bukser og sko igjen:-) Kommer slett ikke oppi alle enda, men får vel ta tiden til hjelp. Gullskoene er ihvertfall ett nummer for store nå:-) Har fått ny medisin mot trykket også og det gjør at jeg puster ganske bra med nesen igjen. Deilig å være kvitt trandaten.... Diabetesen er også borte vekk så i dag kastet jeg siste rest av insulin og sprøyter. Deilig å kjenne at en blir friskere og sterkere. Det eneste som er igjen er spor av protein i urin, litt høyt BT og noe vann i kroppen, men jeg kan i det minste se knokene på føttene mine igjen og gå med giftering:-)

 

Fødselen min var helt horribel og det verste jeg har opplevd i mitt liv. Rett etter at babyen var hentet ut og jeg hadde henne liggende på magen min fikk jeg følelsen av å bli kvalt og brystet strammet seg. Det å stoppe å puste når man ligger slik våken og spent fast var helt forferdelig. Jeg fikk skikkelig panikk og kunne ikke bevege meg. De sendte mannen min og babyen ut på gangen og gav meg flere sprøyter rett i veneflonene, klippet av med bh-toppen min, fikk en sprøyte i brystet og pustet igjen. Da hadde de også begynt på blodoverføring og jeg fikk 4 pakker blod. Så fikk jeg babyen opp på brystet igjen og en solid dose morfin og valium. Etter det har jeg ikke klart å sove mer enn 30-40 minutter sammenhengende før nå i weekenden. Er vel kanskje litt av grunnen til at jeg føler meg så frisk og fin i dag:-) Skal på nytt søke om ekstraservice på 6 ukerskontrollen min for jeg er overbevist om at jeg ikke overlever en runde til... De må likevel åpne såret mitt på nytt for de har sydd feil når de lukket meg slik at jeg har fått en kul på størrelse med ett egg midt i arret. Det gjør ikke så mye for jeg forstår de hadde dårlig tid under forholdene og de var veldig effektive da jeg sluttet å puste. Det siste jeg hørte før jeg svimte av var at "nå fikk vi jammen svette litt..."

 

Men som sagt nå er allting bra og vesle prinsessen vokser seg stor og sterk. Nå har hun snart tatt på igjen det hun tok av etter fødselen. Hun bruker allerede str 56! Det tok storebror rundt 5 måneder å komme i den størrelsen...

Det er stor forskjell på å få en bitteliten og en stor baby. Denne her er jeg ikke redd for skal slutte å puste for hun er så robust og sterk, ingen jern, multibionta eller folsyre å huske på er det heller. Storebror veksler mellom å være stolt og snill og sjalu og litt sår. Tror det skal gå greit når vi får litt tid på oss. Jeg har jo vært lenge hjemmefra og tror nok det spiller en rolle.

 

Juliannes hjertefeil kalles VSD og er relativt vanlig. Mellom 100-500 barn får dette i ulik grad i året. For 70% av disse ordner saken seg selv, mens de siste 30 % må gjennom en åpen hjerteoperasjon. Det håper jeg vi slipper. Selve feilen går ut på at det er hull mellom høyre og venstre hjertekammer og det oppstår en trykkfeil mellom blodet som går til kroppen og til lungene. Julianne har 2 slike hull, ett medium og ett lite. Vi blir i hvertfall godt fulgt opp av barneklinikken og det er supert.

 

Så fint Maggi at Victor sine øyne bedret seg! Der må være deilig nå når det ordner seg. Går det fremdeles bra med deg og koser du deg hjemme? Hadde forresten mine 2 første rødvinsglass på flere mnd i helgen. Kan huske du også gjorde det og fikk slappet av litt. Kanskje derfor jeg endelig sovnet igjen i helgen?

 

Og Steinbukk77: Gratulerer så mye med hjemkomsten til Karoline! Vi kom vel hjem omtrent samtidig da! Så fint at det går bra med lungene hennes. Blodprosenten er det bare å holde et øye med...

Kjenner problemet med ammingen fra forrige mann. Men du er heldig som har melk. Det har ikke jeg denne gangen. Har fått beskjed om at det nok har med ks og sykdommen å gjøre for jeg produserte på det meste 20 ml til hvert måltid hvor frøkna forlangte minst 100! Hun var ikke det minste intressert i puppene mine hvor det tok 1/2 time å slite ut 20 ml når hun ellers fikk 100 på flaske ( av barnepleierene før produksjonen var i gang...). Til slutt ble jeg anbefalt å gi opp og gå over til flaske. Det går helt fint det også, men hadde jo vært kjekt om jeg fikk det til.

 

OG tilslutt Camha; gikk det fint på kontroll?

 

Nå skal jeg inn og sove litt med prinsessen... Skjønner hva du mener Maggi, når du snakker om forelskelse... Jeg blir nok liggende og klappe og kose prinsessen med de brune krøllene en stund før jeg sovner...

 

Klem fra

Lenke til kommentar

Hei på dere, og gratulerer så masse til begge! : )

HURRA HURRA HURRA!

Velkommen til verden, Julianne og velkommen hjem til Karoline!

 

Steinbukk77; såvidt jeg kan skjønne, kom dere hjem litt før terminen deres var, og det er jammen godt gjort for en liten tulle som ble født såpass tidlig i svangerskapet! Håper nå bare at hun begynner å holde på blodet sitt, slik at hun slipper flere eventuelle overføringer.

Superbra med lungene hennes da, at hun har helt normal lungefunksjon! Og den amminga - ikke ha dårlig samvittighet for den! Det er som du sier innholdet som er viktigst, ikke metoden. Pump det du orker, og la resten være mme. Alle ny forskning sier at det ikke er så mye mm som skal til for at hun skal få i seg de viktige antistoffene.

Hvor stor har prinsessen rukket å bli da? Hadde vært morsomt å se bilder av henne, jeg føler nesten at jeg kjenner henne litt....

 

Villeville; så stor og flott jente det ble på deg, med mørke krøller og alt: ) Leit med hjertefeilen hennes da, men vi får tro at hun er blant de 70 % hvor det leges av seg selv. Bra at de passer godt på henne på barneklinikken.

Godt å høre at du også er på rett vei etter den særdeles fæle fødselen.

Jeg må si jeg blir ganske opprørt og en smule forbanna når jeg hører hvordan fødselen din endte - det ble jo ganske kritisk for deg!

Tenk så mye smidigere de kunne gjort dette, ved å la deg få KS i utgangspunktet. Et planlagt KS er så mye lettere å holde styr på enn et haste-KS. Jaja, det nytter ikke å dvele for lenge ved det, men det var bra for sykehuset at det endte godt, ellers kunne du ha gjort det månelyst for dem. Utrolig dumt at du må opereres igjen, men praktisk ift. til ekstraservice da. De kan vel neppe nekte deg ekstra-service nå med din historie.

 

Vi har vært hos Kaptein Sabeltann på Sørlandet en uke, og så hadde vi Victors barnedåp i helgen. Det var en egen dåpsgudstjeneste, med 10 dåpsbarn. Til tider var det så mye babygråt i kirken at presten ikke hørte sin egen stemme! Men han var sporty, og tok en pause med litt sang, og vips så var barna rolige igjen (for en liten stund....) Victor var eksemplarisk da, gråt ikke i det hele tatt : ) Etterpå hadde vi selskap for nærmeste familie - koselig! Valgte å ha det ute denne gangen, slik at vi også kunne slappe av og kose oss litt.

På Sørlandet tilbrakte vi to dager i Dyreparken, med besøk i Kaptein Sabeltanns verden, i Kardemomme By, i Skomakergata, på Sommerøya (badeland) og ellers i Dyreparken. J koste seg "big time", var på båttur med "Den sorte Dame", Kardemommeby-fest, Sabeltannshow osv. osv. Hun kjørte tømmerrenna også - den har et bratt fall på slutten, slik at det føles som du faller rett ned - jeg trodde hun kom til å synes den var superskummel, men den som kom løpende ut av båten med glis over hele fjeset, var henne. En gang til, var beskjeden jeg fikk!

Ganske behagelig tid å reise til Dyreparken på - ikke for mye folk og ikke så mye kø overalt.

Victor legger fortsatt fint på seg, men han har giret ned et hakk ift. starten. Veier nå rundt 5,4 kg og er i hvert øyeblikk 60 cm. Spiser ikke så ofte som før - 4 - 5 ganger pr. dag i tidsrommet 07 - 22. Mellom 22 og 07 sover han sine søteste søvn. Bruker fortsatt ganske lang tid på puppen (bruker fortsatt brystskjold), har så smått begynt å ta han av etter litt kortere tid nå, når han begynner å "kosesutte", men merker at jeg hele tiden tenker på om han får i seg nok mat (henger nok mye igjen fra storesøster som var veldig finspist og la på seg sakte).

Neste uke skal vi til første kontroll hos barnelege og hos fysio på Ullevål.

 

Nå må jeg gå og legge meg, slik at jeg greier å få beina ut av senga i morgen tidlig også.

Steinbukk77; hadde vært hyggelig om du kunne gått inn på nicket mitt og sendt meg en privat mld med mail-adressen din, så kunne vi ha utvekslet bilder av de små vidunderne våre alle tre.Villeville; din mailadr. har jeg jo. Jeg er så nysgjerrig på deres små også: )

 

Gleder meg til å høre fra dere hvordan det går!

 

Stor klem til små og store fra meg!

 

 

Lenke til kommentar
  • 9 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...