Gå til innhold

Akkupunktur i Molde


Dinasmor

Anbefalte innlegg

Ser det er er muligheter for akkupunktur i Molde. Noen som har prøvd det? I hvilken fase i fødselen og er dette noe alle kan få (såfremst de er friske)?

 

Jeg trodde ikke de hadde det tilbudet i Molde, har ikke hørt noen i rundt meg her i regionen som har gjort det heller.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg var innstilt på å bruke akupunktur,men det ble hastekeisersnitt. Det er mange av jordmødrene som bruker det. Jeg fikk det etter keisesnittet da jeg hadde problemer med å få sove. Det fungerte kjempbra. Snakk med fødeavdlingen så får du det.:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Jeg fikk akupunktur under fødselen. Fikk det ganske tidlig etter at jeg kom inn på sjukehuset - da var jeg vel midtveis i åpningsfasen. Fikk en nål som skulle være smertestillende og en beroligende. Vet ikke helt om det hjalp...vondt gjorde det jo! Men kanskje det hadde gjort enda mere vondt om jeg ikke hadde hatt akupunktur..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg spurte om jeg fikk, men jeg måtte vente litt sa de, og plutselig så hadde jeg så vondt at jeg ikke klarte stå på beina lenger, og fødselen halte ut, da ble de litt bleike i ansiktet ja..

Men tror nok de fleste får akupunktur om jormødrene har tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...