Gå til innhold

keisersnitt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei. Jeg er i 14 uke og skal ha keisersnitt grunnet skader ved tidligere fødsler. Jeg bor slik til at det er litt kortere til Ahus men har lyst til å søke på Kongsvinger hvor det er mindre og mer personlig enn på Ahus. Er det noen som har erfaring med planlagt keisersnitt på Kongsvinger? Har de 3d UL på Kongsvinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet om to som har tatt plan.snitt på Vinger og det har vært helt greit det. Jeg sogner også til Ahus, men skal føde på Vinger i mars av samme grunner som deg. De har jo mye bedre tid der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har tatt KS på Kongsvinger. Det var riktignok ikke planlagt, men alt gikk veldig bra. Kjempekoselige både på operasjonsstua og på fødeavdelingen. Anbefales på det varmeste, og det er uavhengig om man skal ta KS eller ikke. Når jeg var der var vi vel kanskje 4 stk der samtidig, og alle hadde enerom(maks 2 på rommet). Alle med KS får enerom mener jeg(så sant det ikke er veeeldig pågang da). Alle jordmødrene er så hjelpsomme, og det er bare å ringe på dem,så hjelper de med hva det måtte være. Jeg hadde litt bivirkninger av spinalbedøvelsen, men da fikk jeg både akupunktur, smertestillende og annet nødvendig. Skulle du trenge litt søvn, så henter de ut babyen og passer på den til den vil ha mat igjen. Så sinnsykt deilig!!

Jeg hører egentlig til Ahus, men siden jeg bor sånn nesten midt i mellom, så valgte jeg Kongsvinger siden jeg har hørt så mye varmt om fødeavdelingen der

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...