Gå til innhold

Bryllup i uke 24


Beth´n

Anbefalte innlegg

Jeg skal gifte meg om litt over en uke på Gran Canaria:) Min store frykt er at kjolen jeg har kjøpt, som jeg skal hente idag, ikke skal passe. Jeg var og tok mål for 14 dager siden, den er nå blitt sydd og lagt inn etter det, og skulle det ha blitt store forandringer, så fikser de dette nå før jeg reiser. Samtidig så tenker jeg, hvor store forandringer kan skje i.l.a. 1 1/2 uke. Det er vel begrenset hvor mye kroppen kan endre seg på så kort tid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil jo være veldig individuelt, men med min første var det rundt den tiden magen"plutselig" poppet ut, men det merka eg jo sjøl, så synes du at du er omtrent som før så er du nok det.

 

Håper kjolen passer fint, og lykke til og gratulere !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer så mye!!

 

Jeg tror også det er veldig indviduelt hvor mye du lekker på deg fra uke til uke. Ser ikke den helt store forskjellen på meg selv fra uke til uke. Det er lettest å se når jeg er til kontroll etter å ha gått på vekten og at de fyller ut helsekortet mitt.

 

Kjolen vil sikkert passe. Send oss info om hvordan bryllupet var da og lykke til!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei!

Håper alt gikk greit med kjolen;)

 

Hvordan var det å gifte seg på Gran Canaria? Var det i sjømannskirken i Arguineguin? Jeg skal gifte meg der til neste år;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...