Gå til innhold

Føden i Bodø...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen som vet om man kan ta med seg sin egen akupunktør på fødselen? Eller må dem være godkjent av sykehuset først?

 

Nå er jeg veldig tidlig ute, men er det tilfelle som jeg har hørt, at føderommene er veldig gammeldagse og nedslitte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var i praksis på føden der som sykepleierstudent. Rommene er ikke særlig pene nei, men det så ikke ut til at noen av de fødende ville lagt merke til det om de var nyoppusset uansett..:-) Du kan sikkert ta med egen akupunktør, men de fleste jordmødrene som arbeider det har kurs slik at de kan gjøre dette og de virker veldig proffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg var så konsentrert med fødselen at jeg tok meg ikke tid til å se på stilen på føderommene. Husker kanksje at det var litt "kaldt" (ikke temperaturmessig) og sterilt dær, men funket helt fint likevel =) Man kan jo høre om det er ledig på miljøstua (er det ikke det det heter?) der er det mye koseligere :-) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jordmor gjorde alt for at det skulle være koslelig. Med dempet belysning hele tiden. Husker jeg tenkte en gang at det måtte være dårlig arbeidslys for jordmor:) Men hun hadde jo sånn lampe.

 

Fødestuene er kanskje ikke så fine, men det la jeg jammen ikke merke til da nei:) var inne på "min" fødestue på ettersamtalen. La egentlig ikke merke til det da heller.

 

Miljøstua er veldig koselig stue da. Med dobbelseng og greier. Var inne der å lånte badekaret jeg. Har du den stua, må du ut om du trenger epidural eller om det er andre ting som gjØR t fødselen ikke er naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...