Gå til innhold

du vet du skal bli pappa når:


mamma til 2 skjønne!!!

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Du vet du skal bli pappa for andre gang når:

folk sier til deg "heldigvis vet dere jo hva dere går til nå" og du tenker:

"Dust! Det var hundre ganger bedre å ikke ane et kvekk om hva man gikk til!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når fruen ringer deg på jobb og lurer på hvor du er når du har fast arb.tid 7-15. ( hun hadde nettopp fått positivt svar på testen hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

* du ikke skjønner noe av det hun sier (ifølge henne)

* uret er bare å kaste, alt går på hennes tid uansett

* sex, du husker HVEM det var sist, men ikke NÅR

* du presser ikke midt på tuben, men fremst (ifølge henne)

* du vet ikke hva du skal svare når hun spør om hun har lagt på seg. (i ryggmargen ligger jo standardsvaret = nei, du er perfekt. Men ærlig talt; dama er jo på hvalross-stadiet, men sexy seff ;-) )

* hun vil ha hundemat (eller viskelær for den saks skyld) istedenfor biffen du nettopp har lagt din flid i.

* hun plutselig snorker høyere enn en middels Metallica konsert......på fremste rad

* du får pepper for at det ikke er du som har 3-4 kg i magen, + en del H20. (Ehhh, det er slik naturen laget oss kjære....ikke no vits å klusse for mye med Guds skaperverk eller) Hun: (Jo!)

 

MEN gud som jeg gleder meg til å bli far!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

-når fruen sitter å griner over at kongen har bursdag!

-når du ikke lenger får leke med puppene hennes som forøvrig har passert Dolly Parton for lengst!

-når du kommer hjem fra jobb og hun sitter å spiser babygrøt blandet med nugatti til middag......

-når hun ligger foran peisen med 3 dyner på seg, men fortsatt fryser.

-når hun flekker tenner og knurrer til deg når hun brenner seg på tommelen når hun skal skrelle potet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- du går konstant rundt med hendene på magen til dama

- i en bilannonnse så sjekker du "antall seter" før "antall hester"

- du faktisk har funnet ut hva slimproppen er

- du prøvekjører ruta til sykehuset et par ganger i uka, finner snarveier osv.

- du finner tomme, brukte tallerkener OVERALT. Senga, ved badekaret, i bilen, ved do, i kjelleren...

- du tenker at en hel natt søvn er oppskrytt

- du tenker/sier noe med "ungdommen i dag..."

- du er ofte inne på barnimagen.com...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå tror jeg at jeg ler meg ihel=) når jeg så denne siden måtte jeg bare inn og smugtitte.. tror det meste her er opplevd og erfart av mannen her i huset også! jeg ler så tårene triller (men så skal det vel ikke så mye til for tia heller da=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du må stikke på en madrassbutikk i nærheten og spørre etter kapp av skumgummi, fordi sambo har bestemt seg for at hun må lukte på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du skal bli får når:

 

* Du i første periode sier nei takk til barn. Og dama blir plutselig så snill å gir deg masser av sex i bøtter å spann. Been THere Done That :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg VÆÆÆÆÆÆRE så snill å få bruke disse innleggene i et magasin? Det blir fullstendig anonymt! Please´a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du skal bli pappa for nte gang når:

Du er over halvveis i svangerskapet, legger hånda på magen, kjenner det sparke og får klump i halsen mens du tenker: "Endelig, der var den utrolige følelsen. Kanskje på tide å tenke litt mer på livets undre og litt mindre på praktiske problemer...?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du gir dama lettsalta torsk oftere enn orgasme

du kjøper brystpumpe i stedet for spikerpumpe

du faktisk lurer på om pampers eller libero er best

du føler deg komfortabel med forkortelser som el, ul, sa, ma,

du synes det er naturlig at et innlegg i et debattforum kan bestå av det mangesigende uttrykket "dytter"

du er villig til å vedde ei halv månedslønn på at minst en tredjedel av alle kvinner du ser på gata er gravide

du får kjeft fordi bikkjer bæsjer

du får kjeft fordi Bush er president

du må ut og kjøpe saftis klokka halv 3 om natta i januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper å lese slikt som dette...

 

Oftere og oftere tenker jeg at forholdet går til helvete og at veien mot en rolle som helgepappa er uungåelig. Innlegg som dette får meg til å innse at flere er i samme situasjon, at det tildels faktisk kan være ganske vanlig, og at jeg kanskje ikke er en så forferdelig samboer som hun til stadighet gir uttrykk for.

 

Junifar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man leter febrilsk etter sukkeret og når du endelig finner det så står det i kjøleskapet og gjett hvem so får skylden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

når jeg leter etter klærne mine og finner ut at de har kjæringa mi tatt som i utgangspungtet er 6 nummer for stor.he he

 

når kjæringa går i butikken for 3 gang for å kjøpe ost og kommer ut med en bursdagsgave.

 

 

snart pappa te nr 2, 1 mnd igjen det blir stas

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Noe er galt her,hehe, mannen min synes at det her var å gjøre narr, mens jeg synes nå det er morsomt å lese det dere skriver om dette. Man må jo ha litt selvironi, når man faktisk blir litt rar når man er gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- når du ligger på kne foran din kjære og barberer leggene hennes..

- når du anser Love Hearts som et legemiddel, og ikke som et småromantisk sukkertøy..

- når du kommer på at du snart faktisk kan kjøpe deg en bilbane igjen..

- når du ikke snorker høyest lenger..

- når du automatisk planlegger raskeste vei hjem hver gang du får en sms..

- når du synes alkoholfri øl smaker "ganske likt den ølen jeg drakk før"..

- når du er den som husker handlelisten best når dere er i butikken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller når kjærringa får beskjed om å kjøpe/lage middag og kommer hjem med masse snoop junkfood etc! Og i tillegg bare ligger og deiger seg på sofaen som en lat berte som ikke gidder en drit ,men bare ligger og spiller på at hun er gravid og ikke orker,lenge før magen i det hele tatt er kommet.. Mvh. LathspeLL :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller f.eks når du bare kom inn på denne siden fordi dama di ville vise deg noe og man bare ikke kan la være å kødde litt :P Mvh. LathspeLL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Eller f.eks når du bare kom inn på denne siden fordi dama di ville vise deg noe og man bare ikke kan la være å kødde litt :P Mvh. LathspeLL

Anonym

 

Kunne ikke sagt meg mer enig!

Fant laptoppen på med Barnimagen oppe, kikka litt og signet meg inn i løpet av en halv time!

:lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...