Gå til innhold

føder i mai.


gotulla

Anbefalte innlegg

jeg er første fødende, jeg er 26 år og kommer i fra sellebakk å lurer vil gjerne komme i kontakt med andre som skal ha barn i mai. det hadde hvert en fordel om du skal føde på fredrikstad sykehus rundt den tiden, men det går jo ann å holde kontakten per mail også.

 

håper på mange svar, mn ser det er lenge siden det har hvert noe aktivitet her inne så vet ikke om dette er en side som nesten ikke blir sett, men hvert ett forsøk. :)

 

hilsen gotulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg skal ikke ha i mai, men venter en liten jente den 8 mars, men hun kommer med planlagt keisersnitt 1 mars.. Det er vårt barn nr 2, vi har en på snart 5 fra før.. Selv er jeg 25 år, og bor ikke så langt i fra deg.. Vi bor på begby, hva med å bli med på bim treff om det skulle passe?

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei du:)

 

tusen takk for svar. jeg er student så jeg får ikke hvert på de møtene på onsdager pga jeg har utplassering da..

 

men hadde hvert koselig å blitt bedre kjent med deg:)

 

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Koselig å bli kjent med flere fra samme området som seg selv..

Er du opprinelig fra sellebak? Jeg er selv fra Kråkerøy, men flyttet over til denne siden for snart 7 år siden, da jeg møtte den store kjærligheten:) Det er også bimtreff på kveldstid, annenhver onsdag om det skulle passe i steden, det er flere der også med termin i mai:)

 

Koselig å bli bedre kjent med deg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hei sann.

 

er litt treg til å svare ser jeg her.. hehe..

jeg er på skole på dagen og utplassert på kvelden fra 5 til 8.. så det hadde ikke gått uansett:(

 

ser du nå har fått baby:) gratulerer kjempe masse.. hva ble det?

 

nei er nok også innflytter her. jeg er opprinnelig fra kongseten fra liten av, men bodd litt rundt om kring i fredrikstad og sarpsborg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 9 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...