Gå til innhold

Noen fra Stjørdal her?


Annike

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har en gutt på 8 mnd, lurer på om det finnes dib-treff for stjørdalinger. Husker det skulle være ett en gang, men da ble gutten småsjuk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

hei hei...

vi bor på stjørdaln no... har også etterlyst stjørdalinger med små tasser , men det sjer ut som det er lite aktivitet...!?!

men, vi har iallefall ei lita jente på 14 mnd, og kjenner ingen med små barn hær... så er det noe morro som skjer så er vi gjerne med.

har også to barn til. jente på 10 år, gutt på 4 år. er også interresert i bekjentskaper med barn på denne alderen.

selv er jeg 29 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite aktivitet her ja, ser at bim-gjengen er mer aktiv på Stjørdal. Litt synd, men man må vel bare ta initiativ selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Heia.

 

Vi skal flytte til Stjørdal i April engang (dato ikke klar enda). Bor på Malvik nå så det blir ikke lange biten vi skal flytte. Har en liten tass på snart 5 mnd og er veldig interesert i å kunne bli kjent med andre småbarnsforeldre da jeg ikke kjenner noen på Stjørdal. Vi treffer en dib-gjeng i byen, men hiver oss gjerne med på ett treff på stjørdal om det blir noe der.

 

Selv er jeg 28 år. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Annonse

hei

har akkurat flyttet til stjørdal og er veldig int. i å bli kjent med dere :) har ei jente som fyller 1 år på torsdag (31.01)

 

kanskje vi skal planlegge ett treff?

hadde vært knall!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bor i Stjørdal :) har ei jente på 2 og et halvt år! hadde vært gøy å fått til et treff :) er ganske så nyinnflyttet så kjenner ikke akkurat mange her enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heij!

bor på Stjørdal jeg også..

er ganske innflyttet!!så kjeinner nesten ingen her!! hadde vært kjempe koselig å blitt kjent med noen! jeg har ei jente på 6mnd!:D å er selv 20år:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...