Gå til innhold

Volda i Juli 2007


Jeenie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Hei.

Jeg venter litt senere enn deg, har termin den 11.08.07.

jeg venter mitt andre barn. Er du ikke litt nervøs siden fødeavdelinga i Volda skal ha feriestengt en mnd i sommer? Har veldig lite lyst til å måtte føde i Ålesund. Bor forresten på Sæbø i Ørsta kommune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sto i sunnmørsposten i går at den skal ha stengt i hele Juli... er noe skikkelig dritt for jeg vil virkelig ikke til Ålesund... er så langt dit... men har foreløbig UL termin 24.juli så det kan jo hende at den rekker å åpne igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eg har termin 8 august, så kan no hende eg føder i juli, men håpar eg slepp å reise til ålesund, så då er det bere å knipe igjen til krisa er over.....

om dei ikkje klarar å samle inn nok pengar da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Hei stinemor**08.08.07.

Artig å se noen som har termin rundt da jeg har termin. Jeg venter 11 august, iallefall foreløpig. Har ikke vært på ul enda. Er dette ditt første barn eller har du flere hjemme? Jeg venter mitt andre, og er kjempespent på dette svangerskapet. Har ikke akkurat hatt en bra start kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

REIS TIL EID, KJØYR STIGEDALEN OG OPP VATNESVINGANE INN AUSTEFJORDEN .... HELSE SUNNMØRETAPER PENGER PÅ AT DERE REISER DIT OG DU ER MED PÅ Å KJEMPE FOR SJUKEHUSET I VOLDA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg velger IKKE lengre reisevei når jeg skal føde NEI!! akkurat når det kommer til dette driter jeg i fødeavdelingen i Volda... Da setter jeg meg selv først... men de som bor i ørsta/volda kan kanskje gjøre dette???

 

Men er litt surt å måtte til Ålesund, synes det er så koselig i Volda, mer hjemme liksom... men men... overlever vel dette også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...