Gå til innhold

migrene og rettigheter i henhold til det


c_angel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg har migrene og har vært på attføring uten at det ble noe bedring av det. Så lenge du går på attføring så har du inntekt via NAV.

 

Jeg søkte om uførepensjon og fikk blankt avslag.

Min migrene styrer mye av mitt liv og jeg kan ikke klare å være i jobb. Når attføringstiden var ute så oppørte min tid og rettigheter hos Trygdekontoret. Fikk ingen økonomisk hjelp etter det så jeg lever på mannens inntekt.

Synes det var en tøff tid å møte de som behandlet sakene mine på Trygdekontoret og de var lite villig til å hjelpe meg med hva jeg skulle gjøre videre etter at attføringstiden var over.

 

Ble litt rotete dette men har måtte tatt Zomig i dag også og da er det ikke så lett å stokke alt i riktig rekkefølge, beklager.

 

Hva slags erfaringer har du med NAV i forbindelse med migrenen din?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann det er nyli at den er blidd så verre,men er for tiden langtidsyykemeldt pga migrenen,og det hemmer meg i arbeidslivet.

jeg foler at det er lite hjelp og få fra nav og at ingen forstår meg..

 

jeg er nå sykemeldt intil vidre.

 

gjelder dette alle at en ikke får mer hjelp når attforingstiden er over?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Jeg vet ikke om det gjelder alle, men jeg anbefaler deg å kontakte norges migrene forbund, link: http://www.migrene.no/ (håper det ikke gjør noe å legge ut en link her )

På høyre side er det en knapp om rettigheter. søk der så lenge.

 

jeg skal selv gjøre det men har foreløpig ikke orket, skal se om jeg får gjort det i morgen så kan vi snakes igjen om det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...