Gå til innhold

Ultralyd i desember?


Bebbies i magen

Anbefalte innlegg

Er det flere her som har fått time til ultralyd i desember? Jeg skal på ultralyd 19 desember. Håper det blir den beste julegaven vi noen gang har fått. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Termin_30 mai.

 

Vi skal på ultralyden kl 13 tror jeg det var. Er det din første?

Jeg gleder meg så utrolig til den ultralyden. Jeg fikk se min lille spise når jeg var 7+3, på en tidlig ultralyd, men da var det liksom bare en liten klump med et bankende hjerte. :) Så jeg gleder meg til å se h*n igjen.

 

Når på dagen skal du dit. Ikke umulig at vi sees da gitt :) Det hadde vært koselig det. Hvor gammel er du og hvor kommer du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal i 12 - halv ett tiden .. husker ikke helt eksakt, men har vel lappen liggende her noe sted. Kanskje jeg har timen før deg? :)

Dette er min første ja. Gleder meg kjempe mye til ultralyden. Var også på tidlig ul, rundt uke 9 men så ikke så mye, så det skal bli spennende å se litt mer.

Jeg er 21 år, kommer fra Kongsvinger. Du da, hvor gammel er du og hvor kommer du fra?

Er det din første også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så koselig. Da kommer vi nok til å se hverandre ja :) Det hadde vært koselig. Skal du ha med pappaen til babyen på ultralyden?

 

Jeg er 22 år og bor på Råholt. Men jeg velger å føde på kongsvinger fordi det er mye roligere der. Også er det omtrent like langt som til AHUS.

Jeg skal ha med meg mannen min på ultralyden. :) Tror egentlig han gleder deg like mye som meg :)

 

Dette er mitt første svangerskap, men jeg har en adopivdatter på 5 år, som er min manns biologiske datter. Så det er på en måte mitt andre barn, men første svangerskap.

 

Det skal bli så spennende. Jeg har foreløpig termin 28 mai, da er jeg 13 fullgåtte uker i dag. Det går egentlig ganske fort. Iallfall når jeg kom forbi uke 10. For før det syntes jeg det gikk sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå nærmer det seg dagen for ultralyd :) virket så lenge da jeg fikk brevet i posten men jammen har dagene flydd avgårde ..

 

Jeg skal ha med pappaen på ultralyden ja. Han gleder seg like mye som meg:) det kommer til å bli kjempe spennende ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Ja nå er det bare en dag igjen. :) jeg har hatt nedtelling i 7 uker nå, og det har jo egentlig gått fort. Jeg har tenkt sånn at det er jo ikke lenge til jul, og før jul skal jeg på ultralyd. Og det skal bli så spennende. Jeg kjente den lille i går også. Jeg og mannen min satt og snakket om den lille, at jeg syntes det er rart den er der inne og at jeg ikke kjenner han. Spøkte med at de sier jeg ikke er gravid i morgen. Og plutselig kom det 3 ordentlige spark. Akkurat som at han skjønte at nå må jeg sparke litt så mamma og pappa skjønner at jeg er her :) Jeg lå på magen med handa på magen, og jeg kjente alle 3 sparkene på handa. Fikk tårer i øynene jeg :) Masse lykke til i morgen, så kanskje vi treffes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvordan gikk ultralyden din? Jeg følte jeg ikke fikk sett så mye siden babyen lå litt vanskelig til .. hadde sett noen bilder ei venninne av meg hadde fått å de var en del bedre enn mine :) men det var uansett stort å se den lille. Fikk du sett kjønn (hvis dere vil vite da)? stemte terminen?

min termin ble flyttet til 26 mai, så må nok gjøre om nicket mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja vi fikk vite kjøtt vettu. Det blir mest sannsynlig en liten jente. Han så iallfall ikke noen snopp :) Vi hadde en svensk lege/jordmor eller hva han nå var :) Han var iallfall veldig koselig. Jeg fikk to fine bilder. Men på det ene er navlestrengen litt i veien, men vi ser på ansiktet med øye, nese, munn, øre. Det var veldig morsomt.

 

Min termin er flyttet til 2. juni, men jeg er ikke helt sikker på den, så jeg holder fortsatt en knapp på 26. juni, som er den datoen jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...