Gå til innhold

ULTRALYD PÅ KONGSVINGER


Bebbies i magen

Anbefalte innlegg

Jeg fikk innkallelse til ultralyd på kongsvinger sykehus i dag. Skal dit 19 desember. Det blir skikkelig julegave å få se babyen sin. :)

Men det jeg lurer på er hvordan det er med bilder på Kongsvinger?

 

Det sto i en av informasjonsskrivene der at jeg får med meg et bilde hjem om vi vil det, mot at vi betaler 20 kr. Men jeg vil jo ha flere enn 1 bilde da.

 

Er det noen her som har fått flere enn 1 bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk masse bilder, både 2d og 3d:) og bet bare 20 kr. Gled deg masse, en kjempe spesiell opplevelse:) Håper du få jordmor Eli, at hun ikke er syk. Kjempe flink og koselig dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor Eli skal jeg huske. Det høres betryggende ut. Jeg håper jeg får flere bilder. Jeg kan jo sikkert spørre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eli elsker og ta bilder;) Hun knipser i vei og tar de bildene du ønsker!

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Annonse

Vi var på ultralyd nå i august. Det var helt topp. Hun som utførte ul'en var veldig dyktig, forklarte og viste. Hun fekk fram så gode bilder at selv vi uerfarne ikke hadde problemer med å se hva de forskjellige bildene viste. Vi fikk ett flott bilde i 3D av gutten vår (tror det er det du betaler for), så fikk vi 5 andre bilder i 2D. Dette fikk jeg uten å spør. Men ikke vet jeg hva som er vanlig praksis.

Lykke til, du har masse å glede deg til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Vi fikk med 7 bilder og betalte 50 kr for dem! Kjempeflinke var dem. Har også vært inne på kontroll etter dem trodde at jeg hadde premature rier. Da var det en lege som u tførte u l. Veldig hyggelig han også...åsså fikk vi nye bilder. :) Har ligget ett døgn der, og alle jeg møtte var rolige, behagelige mennesker. Veldig omsorgsfulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...