Gå til innhold

Påmelding til BIM-TREFF


Saga-to gulljenter+en spire

Anbefalte innlegg

Vi møtes til en matbit og litt skravlekos på Bastian Brasserie i Kongsvinger fredag 17 november kl 18.00.

Vær snill og skriv dere opp dere som ønsker å være med:) Så skal jeg fixe bord;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg kan desverre ikke denne gangen, men vil gjerne være med neste gang dersom dette passer. Jeg føler jo kanskje ikke om jeg passer helt inn, jeg er bare 12 uker på vei, men jeg kjenner ikke noen gravide som jeg kan snakke med, så det hadde vært veldig koselig, tross mangel på mage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære bebbis i magen;)

Du er så hjertelig velkommen til å bli med igjen neste gang=) ukene er ingen hindring;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres koselig ut. Det er jo litt rart hvis dere sitter der omtrent fødeklare også har ikke jeg mage engang :) Men kanskje jeg har det neste gang. Hvem vet. Men jeg skal følge med og se om det passer neste gang. Jeg er egentlig fra Eidsvoll, men jeg skal føde på kongsvinger fordi jeg føler det er litt mindre der og kanskje litt roligere der enn på AHUS. Så jeg gleder meg til å komme til Kongsvinger og se hvordan det er der og hilse på noen av de som jobber der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Du står på og fikser du da=) Jeg går ut fra at fredag 17. går fint. Så jeg melder meg på altså---- Må heller melde avbud hvis det skulle komme opp noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fint;) Da ser det ut som vi kan bli 5, mulig 6.... Blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei termin_30 mai.

Skal du også føde på kongsvinger? Jeg har termin 28 mai og skal føde på kongsvinger.

 

Hadde vært koselig å kunne holde kontakten. Har du fått inkallelse til ultralyd ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bebbies i magen!

Skal føde på kongsvinger (og bor i Kongsvinger!) Litt usikker på termin, men får vel mer fastsatt termindato på ul.

Har fått innkallelse til ul, 19 desember. Du da?

Det hadde vært koselig å kunne holde kontakten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...