Gå til innhold

Innetider:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Når er ca. passlig innetid for eg jente på 13 år på ukedager. Til nå har vi hatt 20.00 men, det er jo ikke så veldig stas og måtte komme hjem samtidlig som broren. Hvilke innetider har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg har en gutt på 14 år og vi har kl. 22 på hverdager og 23 i helgene. Nå er de mest inne hos hverandre og vi vet stort sett hvor han er til enhver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har en gutt på 13 år som må være inne kl 21.00. I helger kan det være litt senere men da henter jeg han. Ellers er han en hjemmekjær gutt, foreløpig:) , så vi har ikke hatt de store diskusjonene enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal være i seng inne 22 i ukedagene. Er hun ikke det, trekker jeg overtiden tilsvarende neste kveld. MEN hvis hun ringer fra klubben og spør og sier hun har det veldig gøy, så er jeg ikke slem. Er ganske ung enda selv, så det der skjønner jeg veldig godt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har en søster på 13,en på 14 og en på 15.

Hun på 13 må være inne 21.30 i ukedagene, hun på 14 kl 22.00 og hun på 15 kl 22.30.

I helgen har hun på 13 kl 22.00, hun på 14 kl 23.00 og hun på 15 kl 24.00.

Mamma er heller ikke slem. Om de ringer å sier i fra at de blir litt sene av en eller annen årsak eller ringer for å spørre får de noen ganger være litt lengere,

Men vist de ikke følger reglene får det fatale konsekvenser.

Hun på 14 var ute til ca kl 00.30 1juledag. Da min mor ringte for å høre hvor hun var kl 23.00 la hun bare på.

Så da måtte hun være inne 21.00 resten av romjulen.

Tror hun skjønte alvoret av at mamma å vi satt hjemme å bekymret oss for henne! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var 13 måtte jeg være inne klokken 9 i hverdagene og klokken 23:00 i helgene. Men dersom jeg ringte hjem når jeg var hos en venninne og spurte om jeg f.eks kunne se ferdig en film, var selvfølgelig dette greit, så lenge de visste hvor jeg var og hvem jeg var med.

 

I helgene pleide pappa å hente meg (hadde en del venner som bodde et stykke unna), men dersom han ikke kunne skulle jeg ta 23:00 - bussen hjem (med venninner) eller sitte på med noen som ble hentet. Jeg ringte alltid hjem og sa hvor jeg var og hvem jeg var med, og vi var blitt enig om at foreldrene mine kunne ringe til huset jeg var i for å sjekke at "Alt var greit". Jeg fikk ganske frie tøyler så lenge jeg beviste at dette gikk greit, og det var jeg fornøyd med. Jeg oppførte meg (stort sett) pent, slik at jeg kunne få holde de utetidene jeg hadde.

 

Kanskje du kan høre med foreldrene til datterens venner hvor lenge de får være ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei..

 

Når jeg var 13 så gikk det veldig ut hva jeg gjorde. Var det bursdagsfeiringer hos venner kunne jeg få lov til å være til 11-12, da ble jeg hentet, fikk ikke lov å gå hjem selv. I ukedagene var det max 21.30

I helgene ble det egentlig rundt om 11 tror jeg...Husker ikke helt:-P

 

Nå er jeg 17, og bestemmer egentlig selv. (bor for meg selv), men mamma liker å vite hvor jeg er..Men når jeg bodde hjemme var det alt mellom 12-2..Var 15-16 da! Jeg hadde veldig snille foreldre, og jeg var ikke av de som gikk på fest og drakk seg dritings, så de visste at jeg aldri ville funnet på noe tåpeligt.. De lot meg gå ut og ha det kjekt. Men det var jo litt senert enn 13 år da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...