Gå til innhold

Klær til overvektige unger..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en jente som har behov for store klær, dette har blitt et problem for dagens mote er veldig trange små klær. Verst er det å finne bukser... jenta er snart 7år men må ha størrelse 11og12år. Har også prøvd klær 11/12år som har vært for trange.. KAN noen hjelpe meg med å finne store gode klær til overvektig jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også problem med bukser.

Jenta mi er 7 år og har litt ekstra rundt magen så hun bruker 10-11 år i bukser.

Det enkleste har vært å kjøpe trikot bukser som er laget av bomull som tilpasser seg formen litt og kan strekkes godt ut etter vask.

Men både ellos, joseffsons og h&m har bukser i D størrelser. da er de passe i lengden men litt videre i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva med å kjøpe piratbukser? Da kan det jo være at de padder akkurat på lengda. Ei venninne av meg kjøpte det til den ene datteren sin på nettbutikk til løvebarna. Den satt som ei kule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Lindex selger bukser i tre forskjellige "bredder". Prøv der. Vi har motsatt problem og der får vi tak i bukser som er smale nokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Da jeg var liten så var mange av buksene mine for store. Da måtte jeg bruke belte. Kanskje en skredder kan finne klær til datteren din. Han/hun kan vel sy passende og fine klær til datteren. PS! Det blir dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...