Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Silja?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vet heller ikke av noen som heter det, er et fint navn.. men har funnet ut at det er veldig populært med korte jentenavn som slutter på a for tida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om ei som heter det.... liker hun ikke noe særlig... og det samme gjelder navnet! Silje er mye finere! Men litt for kjedelig kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Tenker igrunn bare på båtreiser med Silja Line. Finsk selskap som transporterer ferieglade skandinaviere til Finland. Men er nok kanskje bare meg som synes det, smaken er som baken. Mange andre som sikkert liker det, man skal jo også i stor grad følge det man synes selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her! Takk for svar! Hadde helt glemt klovnen Silja,jeg! Syns det er så mange som heter Silje,Silja er kanskje litt mer spesielt. Vanskelig dette med navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silja er et nyyydelig navn! Hadde vi fått pike, hadde hun hett det...

 

Kjenner en som heter Silja, og hun er over 30..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 11 år senere...

Hei på dere!

Det er jeg som er Klovnen Silja :)  Og jeg trives veldig godt med mitt navn. Jeg har hatt det siden jeg var 3 uker gammel. (Før det kalte min mor meg Anja - men byttet til Silja - fordi hun synes det var mye finere. Hun kom på dette navnet - fordi jordmoren til min 3 år eldre bror het Silja - og hun hadde aldri hørt det før - så det var jo veldig spesielt den gangen.

Jeg anbefaler Silja, jeg! Og om noen er redd for at man skal bli assosiert med mitt alter ego "klovnen Silja" så tror jeg ikke det er noen fare.  Ser at posten er fra 2006 - og at barnet derfor nå sannsynlig er 12 år snart.  Det hadde jo vært stas å få vite hva valget falt på - selv 12 år etter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...