Gå til innhold

Fler erfaringer fra nye føden??


benteeli

Anbefalte innlegg

Jeg fødte sist på st.olavs sommeren 05 og det var ett helvete, satt på venterom i informasjonen med masse folk og hadde mye rier (3 kvarter før ungen var ute), folk som jobbet der hadde ikke tid, fikk ikke epidural eller noe og syntes alt rundt fødselen bare var stress, ble tvunget til å ligge på rygg, noe jeg absolutt ikke følte var riktig for meg, men de hadde det travelt og ville tydligvis ha ungen fortest mulig ut. Etter fødselen lå jeg på rom med masse folk, utlendinger med hele slekten som fylte opp rommet og skravlet på all verdens språk, endte med å dra hjem 12 timer etter fødselen da jeg ikke orket mer av sykhuset (og heller ikke fikk noe plass på barselshotellet som var fullt). Kan noen berolige meg med å si at forholdene er bedre nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

hei benteeli!

 

Jeg har ingen erfaring fra den nye føde- og barselavd på stolav, men skal selv føde der ganske snart - termin i desember med tvillinger.

Jeg fødte i 03 og 04, da på den gamle føde- og barselavd, men kan ikke si å kjenne meg igjen i det du beskriver. Jeg var vel bare heldig da, eller kanskje det har litt å si når en føder også.

Var nylig på omvisning på føden og barsel, alt var veldig flott, men rommene var litt mindre enn jeg hadde forestilt meg - tror det kan bli trangt med to baljer på hjul, men det får gå. Føderommene var store og fine, med vindu og ribbevegg, eget bad med både dusj og badekar. Tror ikke du trenger å uroe deg for at du ikke blir tatt vare på eller å velge hvilken fødestilling du vil ha. Tror det blir bra jeg:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...