Gå til innhold

Oktober: Beate75 - er du her inne? (Nicket)


Vi har to søte småfolk...:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er her av og til ja, men ikke så ofte lenger :-)

 

Er ikke fra Smeaheia, men mannen min bor der, og jeg og prinsen flytter nedover i januar. Da blir vi en familie igjen - gleder oss alle tre!

 

Bor du i Smeaheia eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-ha..jeg trodde du allerede hadde flytta hit, (så en tråd om at dere var på let etter plass å bo her nede ser du)

JA, vi bor her ved Smeaheia. Det er en urolig bra plass, og jeg er overbevist om at dere vil trives godt!:)

Jeg tenkte bare at jeg ville si at dere er hjertelig velkomne til å ture sammen med oss, samt at jeg kan vise deg litt rundt når du kommer nedover. Vedlig barnevennlig område - litt kjekt da når dere har en liten pode.

 

Jeg er selv 29 år, blir 30, Har to barn - en på 2 og ei på 3 mnd. Så jeg er hjemmeværende kan du si en god stund til. Han på 2 er i barnehagen på dagtid dog.

Skal du begynne å jobbe når du kommer hit? :)

 

Velkommen nedover i januar!!!!! Jeg kommer innom sidene her og ser av og til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mannen har flyttet, men ikke vi. Kommer snart!

 

Så flott av deg å ville "ta deg av" oss :-) Nei, skal ikke jobbe noe særlig med det første, har ikke barnehageplass :-/ Så det ser ut til at det kanskje blir litt kveldsjobb bare.

 

Vi kan jo snakkes når det nærmer seg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! :)

 

Ja, vi kan snakkes når flytting nærmer seg. Vet hvordan det er å være ny en plass, så det kan v'ære litt ok å få litt omvisning på hvor en kan gå, og hva som befinner seg i nærområdet. Hihi...men du må ikke føle at det er noe press! :) Bare hvis du føler for det. Vi er iallefall her om du har lyst på en liten omvising, og kasnkej treffe noen andre som har barn som går hjemme. Litt kjekt å komme i sving kjapt! Men jeg er som sagt rimelig sikker på at dere vil trives her. Smeaheia er et superpopulært område, og det virkelig knives med å få kjøpt bolig her. Er det enebolig eller leilighet dere har?

 

Er du sykepleier siden du kan jobbe kveld? Jeg er sykepleier selv, og har tenkt tanken om jeg skal komme tilbake som en kveldsjobbende humor. Men jeg aner ikke enda. Har en mann som jobber mye, så det er litt avhengig av ham hvordan vi skal løse det. MEn tiden vil vise hvordan vi skal forholde oss til jobb etter hvert kan jeg tenke meg. BArnehage får du etterhvert, det er jeg rimelig sikker på. Nå bygges det barnehager som det synger etter her nede. Blant annet skal barnehagen min sønn går i utvides med 2 (jepp, TO) småbarnsavdelinger. Og det hjelper jo litt på.

 

HA det fint så lenge!

 

Åshild

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei hallo!

Nå er vi på plass, og dagene går fort :-) Ennå ikke fått barnehageplass, så det blir ikke noe jobbing på meg ennå. Så vi er hjemme stort sett. Foruten at vi er på IKEA og lignende plasser for å kjøpe inn diverse ting og tang til hjemmet da.

 

Var ute en tur igår, og gikk til Rema butikken bak oss her. Fant en vei som gikk igjennom boligstrøket og endte opp ved skolen. Vi bor forresten i Maurholen.

 

Så hvis dere har lyst, så kan vi jo treffes en dag? Tid og sted spiller ikke så stor rolle, men prinsen sover stort sett mellom 11 og 13. Så skal vi ut må det bli før eller etter det. Han kan godt sove i vogna.

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

 

Kom plutselig på at jeg hadde skrevet en melding til deg her inne, og måtte inn for å sjekke...og vips...der hadde du flytta nedover :)

 

Så bra at dere er kommet litt i orden her nede. IKEA er genialt....

 

Maurholen vet jeg godt hvor er, og dere er kjempeheldige som bor i Smeaheia. Flott plass...

 

Jeg har kjemeplyst til å ta en tur en dag - enten rundt i Smeaheia eller ned til Sandnes. Når kan du treffes?

Vi drar til syden nå på lørdag, og er borte en uke. Men jeg kan både før, og ikke minst etter :)

Vi var litt leie det stygge været, men nå kom det jo nydelig snø.--jaja, skal bli godt med litt sol og litt bading.

 

Håper vi ses snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med snø ja, ble nesten hjemmekoselig!! Kan du ikke ta kontakt når du kommer hjem igjen da? Nå er det jo onsdag allerede, og fredag skal jeg til Bryne en tur. I morgen må vi vel på IKEA igjen, skal ha noen bokhyller..

 

Vet du noe om de åpne bhg rundt omkring? Er det noen som er bedre enn andre, noen i gåavstand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei hei..er du her inne? :)

 

Jeg har kjempelyst til å gå en tur en dag. Kjenner at det er tungt å vandre alene når det er surt og kaldt ute. Greit å ha noen som kan gå sammens med en, så det blir kjekkere.

 

Regner med at du begynner å bli en smule anelse bedre kjent i området? Håper virkelig at dere trives her!

 

Håper også at jeg hører fra deg snart!

 

Ås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Joda, er her innimellom! Og vi vil gjerne gå tur! Har forresten med meg to små jeg nå, 16 og 17 mnd. De sover gjerne i halv 12-12-tida. Passer det for deg å gå i 12-tida? Kanskje nå på onsdag om du er ledig?? Altså den 21.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

 

Onsdag 21. passer kjempefint! Men kan vi ikke, bare for sikkkerhetsskyld, gå inn på denne siden rett før vi går...i tilfellet noe har kommet i veien...så kan vi jo få gitt beskjed evt. :)

 

klokka 12 passer best for meg...passer det greit for deg=? Hvor skal vi møtes? VEd inngangen til Maurholen? Evt ved inngangen til Ormaskogen barnehage? Evt nede ved det lille tjernet i Smeaheia? Du velger! :)

 

Nu skal je hoppe i seng, trøtt etter en lang dag!

 

Snakkis!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møtes ved nedkjørselen til Maurholen tenker jeg, da er jeg sikker på at jeg vet hvor det er :-)

 

Og det var lurt at vi kan eventuelt melde fra her før vi går.

 

SNX på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen...

 

Her har vi hatt en alt annet enn god natt.:( Lillefrøkna har fått feber, så jeg tror vi holder oss her i dag.BEKLAGER, hadde gleda meg sånn t tur! Men kan vi ikke mailes heller? Litt enklere, og mye kjekkere enn å kjadre her inne ;) Mail adr min på jobb og privat inneholder typisk hele navnet mitt, så je fikk meg en ny hotmailadr jeg med litt mer kamuflert info...hehe.

[email protected]

 

Sjekker mailen litt senere!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...