Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?


Bebbies i magen

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har født på kongsvinger sykehus før?

Jeg hører egentlig til AHUS, men det er like langt til AHUS som det er til Kongsvinger fra der jeg bor. Så jeg er så usikker. Jeg tror det blir Kongsvinger fordi det er færre fødsler der i forhold til AHUS, blir liksom ikke på samlebånd :) Er det noen som vil dele sine erfaringer med kongsvinger sykehus med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg.

Jeg hører også til Ahus, men jordmor anbefalte Kongsvinger sykehus, da det er roligere der. Jeg har valgt å søke meg dit da. Det er fler her i området som har født der, og de er fornøyde. Jeg håper jeg har valgt riktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også tror nok at det blir kongsvinger. Iallfall hvis alt går bra i svangerskapet og at det ikke blir forventet komplikasjoner. Lykke til med fødselen. "høygravid da har du vel ikke lenge igjen da tenker jeg. Uannsett lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører også til AHUS, og er egentlig 10 min kortere å kjøre, men valgte allikevel Kongsvinger. Min søster var der og ei venninne var der, og de var kjempefornøyd. Var på omvisning i forrige uke, og det er veldig koselig der.Lite og intimt liksom. Tror virkelig man føler at de har tid til en. Jeg har nå 3 uker til termin, og gleder meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre. Da blir jeg bare enda mere sikker på at jeg skal dit. Sikkert ikke noe galt med AHUS, men jeg vil liksom ha det litt mere intimt og ikke på samlebånd liksom :)

 

3 uker til termin ja. Så spennende. Og jeg som nesten akkurat har begynt. Jeg er bare 7 uker på vei. Men jeg syntes da at det går unna. Må jo bare ta en dag av gangen. Lykke til om jeg ikke hører mere fra deg før du har født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har tidligere født på Kongsvinger og var kjempe førnøyd med fødsel og opphold. Et mor-barn vennlig sykehus. Så jeg velger å fortsette å føde der. Selfølgelig er det ikke alle leger og jordmødre kjemien stemmer med, men slik er det jo over alt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

hei jeg vil bare si at jeg er veldig fornøyd med kongsvinger jeg har født begge mine gutter det så jeg anbefaler det på det sterkeste å føde på kongsvinger jeg er iallefall veldig fornøy med både hjelp under å etter fødsel så velg kongsviger.hilse mg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...