Gå til innhold

Ann Morris på fødestua, B7 er en helt fantastisk jm!


ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥

Anbefalte innlegg

Hun tok i mot min datter. Jeg brukte hele hennes vakt på å føde (ja tok sin tid. Var igjennom 2 andre jm før hun kom på vakt) hun var helt fantastisk! følte meg trygg og ivaretatt hele veien. Får ikke takket henne nok. Så alle dere som skal føde - stol på at de kan jobben sin! Fikk også hatt fødsels samtalen med henne natten etter da hun kom på vakt, og igjen! tok hun seg god tid til meg.. Kommer aldri til å glemme henne. Håper hun er der neste gang jeg skal føde også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei!

Hun var faktisk med å tok i mot min datter for snart 5 år siden, en mer super jordmor skal man virkelig se lenge etter!! Hun fulgte oss fra starten av, og ble med helt til slutten selv om skifte hennes var gått av.. Men det kan være pga at min fødsel endte med akuttkeisersnitt, men hun tar deg arlvorlig, og følger ordentlig opp!! En super jordomor, de er heldige de som får henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hun startet jeg med også.. Super dame. Ble jo skikkelig nedtur da det ble vaktskifte og neste jordmor ikke hadde stått opp med godfoten akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Hun tok også imot datteren min. Og et mer behagelig menneske skal man lete lenge etter. Jeg fikk bare ros og oppmuntringer under hele fødselen. En absolutt super opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Ja hun er helt fantastisk!!!!!!!! Hjalp meg masse under min fødsel i mai mnd. Hun er helt spesiell og du føler deg trygg i hennes nærhet. Flink til og sette akupunktur samt støttende under hele fødselen. Hun er den beste jordmoren du kan tenke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Helt enig, fantastisk dame. Hun tok imot min datter for 3 og 1/2 år siden, og jeg håper virkelig at det blir hun som tar imot nestemann i november også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Så rart, så denne akkurat nå.. Fødte forrige fredag, og hadde en jordmor som jeg syntes var så utrolig bra, og hun het Ann Morris. Jeg ville derfor sende et takkekort - så jeg googlet opp navnet. Og da fant jeg denne tråden. Så bra at vi er flere med samme gode opplevelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...