Gå til innhold

Hallo Hallo !!!!!


Saga-to gulljenter+en spire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, litt greiere å holde oversikten her,,, for her er d neimen ikke mye aktivitet...

 

Jeg har forresten fått time til ultralyd på kongsvinger den 18/10. Noen av dere som har fått time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. nei her er det ganske dødt... Jeg venter også på brev om ordinær ul... Men skal vel på elverum, siden jeg har vært der 3 ganger tidligere i svangerskapet. Er faktisk ikke sikker på om det er søkt fødeplass for meg der eller kongsvinger. Etter min beregning skal jeg vel på ul senest innen fire uker, er jo 15+1 i dag. Kanskje jeg burde etterlyse timen min??? De er kjent for å somle litt med sånt i elverum ihvertfall... Ellers gleder jeg meg til i ettermiddag. Skal til Hamar for å shoppe gravid-klær til meg selv. trenger litt selskapstøy og diverse utover høsten. Skal bruke masse penger på meg selv for en gangs skyld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått time 18/10. Hadde time kl 10, men byttet den til kl 13, pga jobben. Når har du time? Jeg har vært på to UL allerede hos privat gyn, så mannen min vet ikke om han kan få mer fri til å være med. Det er litt dumt, men det er viktigere at han er med da vi skal besøke fødeavd i jan/feb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time til ul på her på Kongsvinger den 26/9 kl 09.00.

Gleder meg masse:) Blir spennende med 3-D...Harnoen av dere vært på det før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har time 18/10 kl 1030 j da.. syns det er alt for lenge til,,, men vi får vel bare holde ut.. har ikke prøvd 3d før, men d blir sikkert supert=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har store forventninger til 3D, siden jeg så så godt på vanlig UL i uke 12. Ungen turna rundt og koste seg! Synes også det er lenge til, men jeg skal vel ikke klage...

 

Vi treffes vel ikke da LeneBIM, siden jeg ikke har time før 13

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hadde du UL i uke 12 da? Jeg hadde håpa å få en UL før uke 15, siden jeg mista i da sist jeg var gravid, men det var ikke sjans for det gitt.. Jeg fikk beskjed om at det måtte være skjellig grunn til mistanke for abort for å få det.Så nå går jeg liksom på tå-hev til jeg har gått forbi 15+3(to uker til). Klarer liksom ikke å slappe av med tingenes tilstand.. Men det går vel helst bra da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde UL i uke 8 og i uke 12, hos en privat gyn som jeg går til. Han tar alltid UL da gravide har time, og jeg synes det er trygt å gå dit, siden jeg mistet i uke 9 i forrige svangerskap.

Hva jobber du med? Hvor var du fra igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Seterstøa i Nes kommune. Men kommer opprinnelig fra Gudbrandsdalen. Jeg jobber som miljøterapeut med en funksjonshemmet gutt. Kanskje jeg også skulle begynne å gå hos privat gynekolog... Jeg har brukt bare fastlegen min jeg,, og han har virkelig ikke peiling..

 

Jeg vet det er flere her fra Årnes,, var det deg kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Hvam, så det var kanskje meg du tenkte på. Koselig å bli kjent med andre som skal gå hjemme i samme periode. Jessheim er heller ikke langt unna Live77.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei MES81

 

Når har du termin? Jeg har termin 27 oktober...Jeg er jo opprinnelig fra området rundt Hvam da, men hadde adresse Vormsund. Rett ved Neskollen....

Begynner å bli klar for å få ut dette krapylet nå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter:)

I dag har vi vært på ultralyd:) Det var helt fantastisk.. Utrolig opplevelse man får med det nye utstyret. En tåre lurte i øyekroken da vi fikk se det lille nurket. Alt var som det skulle. De livsviktige organene fungerte som de skulle. Vi fikk se at alt var som det skulle med hjernen og ryggraden. Ja rett og slett fantastisk så gled dere jenter. Det lille nurket som gjemte seg der inne viste seg og være ei lita jente;) Ellers så ble jeg satt 2 uker tilbake, litt trist med all ventingen men det gjør ikke noe så lenge alt var så bra med vesla. Hun kommer når hun kommer likevel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så moro! Når er den nye terminen din? Er det 3d UL på Vinger?

Skal på den store ordentlige ultralydtimen på tirsdag selv, i Elverum. Fikk mast meg til time før elgjakta begynner, så jeg var sikker på at samboer kunne være med. Gleder meg stooooort!!! Blir vel der jeg skal føde også, tenker jeg.

Har jo vært på tre ul hittil, men de har vært unnagjort på fem minutter, liksom...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke termin før 19. mars. Hadde termin 14.okt, men mistet i 12 uke. Kan virkelig skjønne at du føler deg klar nå, for jeg synes det er kjempe lenge siden jeg ble gravid da førstegangen i januar. Denne gangen ser det ut til at alt skal gå bra.

 

Lykke til med fødselen, og gi oss her inne en liten rapport om hvordan det er å føde på Vinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei lisabet!

Min nye termin er 13 mars:) På vinger var det 3-d ja og ei kjempe flink dame;) det var helt utrolig... Åså mye som vi fikk se og vite;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

hei jeg bor på årnes i silovegen vil bli kjent med andre her inne du bor på hvam er ikke langt unna det vil du bli kjent med mg?kathrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...