Gå til innhold

Treff førde? Termin mars 2007


sfuns

Anbefalte innlegg

Har ikke termin før i slutten av mars 2007, men på sikt hadde det vore kjekt å møte andre heldige :-) Tenkte eg ville lufte interressen for ett treff i Førde området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Ja, men då har me i allefall litt til felles:) Har ei jente som er 20 mnd. no, og er 77-modell.

 

Trur kanskje ikkje alle finn denne sida. kunne kanskje sett opp ein dato for treff, og sett om det kom nokon fleire? Kan jo "annonsere" litt på skravlesida, dei forskjellige trimestera osv., så vil det vel vere nokon som kan. Jobbar litt ulike tider på døgnet, og enkelte helgar, men kan prøve ein onsdag eller torsdag kanskje? Kan stort sett desse dagane utanom frå 21/9 - 27/9. Kva med veka før eller etter? Kan jo gå ein stad å ete? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja litt har vi da til felles. Men har aldri gjort sånn før, møte folk over nettet meiner eg. Litt skummelt....

Men vi kunne godt gå ut og ete, eg jobber vanlig veke, og har stort sett tid på kveldstid. For meg hadde det kanskje passa best veka før. Eg kan ikkje veke 35,36 og 40.

Men hadde jo sikkert vore kjekt om ein var fleire, var litt kronglete å finne fram til denne sida ja, så det kan hende du har rett. Vi kan sikkert annonsere litt og sjå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heller aldri trefft folk på nettet, og er egentlig veldig nervøs... Spesiellt her som "alle-kjenner-alle". Men, så tenkte eg at det kan jo ikkje gjere så stor skade. Kan vere kjekt å møte nye folk òg, spesiellt for meg som er innflyttar(i år 2000), og ikkje kjenner altfor mange her.(Kjenner i allefall ingen i Naustdal etter din beskrivelse.) Så eg håpar òg vi blir fleire som møter:) Skulle det bli katastrofe får vi heller gå heim igjen....

 

Skal me for eksempel seie ondag 13. september kl. 19.00? Enten på Peppe's, Havnehagen spiseri eller ein annan stad? Egentlig det same for meg kor vi et.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peppes høres bra ut det. Og onsdag den 13. passer for meg. Skal vi sette det opp som treffdag og evt. se om det kommer flere? Det går jo an å prøve....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. eg set det opp:) Ser på ei oversikt over alder, fylke osv. på 2.trimester at det er mange frå sogn og fjordane der, så gjenstår det å sjå om dei bur i Førde-området. Dette blir litt sånn ekkelt-spennande...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...