Gå til innhold

Føde i Volda i sept?


silia

Anbefalte innlegg

Hei. Er det fleire som skal føde i Volda i september? Eg har termin den 18. sept, og ventar nr fire. Kjekt å vite om det er fleire "BIM-damer" som skal føde der rundt den tida. Har født i Volda alle gongane, og har vore godt fornøgd. Håper at alt går greitt denne gongen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin 12 eller 21 september og skal føde i Volda! Dette er mitt andre born og har berre gode erfaringar med Volda sjukehus :) Kvar er de ifrå? Bur sjølv i Ørsta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er frå Ørsta sentrum, men bur på ei av bygdene no. Gler meg til veslejenta kjem i løpet av september. Har hatt veldig usikker termin og blitt flytta endel fram, så det blir spennande å sjå kortid ho he tenkt å melde sin ankomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, spennande om eg kjenner deg då... :) Kor gammal er du? er sjølv 29 frå sentrum, men bur på bygda... :)

Har vore frykteleg varmt desse dagane so eg GLED meg til å få ut denne babyen og begynne å leve eit normalt liv igjen! Og VELDI spent på om vi får likkje guten denne gongen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ventar mitt andre born. Har ei jente frå før som snart vert to år :) Kan hende det vert travelt, men tenker det skal gå greit :) Gled oss i alle fall til å bli fleire!

Ho skal begynne 50% i barnehagen no til hausten så det kan værte spennande!

Kva alder er dei andre borna dine? Skal tru om eg veit kven du er... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er 32 år gammal. Her kosar vi oss i fineværet. Blir mykje strandliv. Nesten litt skuffa i dag, når det var regn, men det gjer veel godt for hagen tenker eg. Skal vere enig i at det skkal bli godt å få ut babyeen, det begynner og bli tungt no, merkar det godt i ryggen etterkvart, men skal veel ikkje klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kosa oss mykje i fineveiret vi og! Deili å berre kunne gå ut på altanen med ein gong ein står opp og ete frukost ute utan mykje kle :) Idag var det vanskeleg å finne på noko sidan det regna syntest eg, men va ein tur i skauen å plukka MANGE STORE blåbær! Så idag er det pannekaker på menyen med blåbærsylte! Namnam!

Kjenner det begynner å bli tungt eg og :) Slit litt med bekkenet så det kan ikkje bli lange turane på oss heller, noko som IRRITERAR meg :) Men men, ca 45 dagar igjen så det er vel berre å halde ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn er 91/2 år,7år,3år og 9 1/2 mnd,kor gamle og kva kjønn er det på dine barn da silia?fint ver ja varmt og godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ein gut på 7 år, ei jente på 5 1/2 år og ei på 3 år. Det va lagt inn eit ønske om ein bror her i huset frå elstemann, men det er trulig ei jente. Så får vi no sjå ka som kjem etterkvart :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset vart det husvask i regnveret. Greitt å få det unda mens det e dårlig vær. Heilt tragisk kor gåen eg blir berre av å støvsuge, pust og pes.... for ikkje å snakke om å vaske golva!! Masse pausar underveis. Etterpå vart det fisketur med mann og barn, med grilla makrell til kvelds. E heilt imponert over at du orka å plukke bær, eg synst det e heilt pyton å bøye seg ned no. Satsar på kjøpebær i år ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkar sjølv at eg sveittar av den minste ting. Sveitten renn når eg har kome meg ned i stova om morgenen :)

Å plukke blåbær gjekk veldi bra! Eg og lillemor sette oss i kvar vår tue og åt og plukka. Vi hadde akkurat nok blåbær til kvar si pannekake når vi kom oss heim... :) Best og ete dei medan ein er på tur ja :)

Elles var det greit med fint veir igjen idag! Skal ut å beise hus no, KJEDELI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, d ekje så mykje styggevær som skal til før det e godt med sol igjen ja. vi fe nyte det mens vi kan, før vi veit ordet av det e det regn og gråvær igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er no sikker og vist,det ekje lenge til vi skal stresse med å få opp barna om morgena og få dei i barnehagen og på skulen!vi må berre nyte det mens vi kan,og dokke to skal få dokke smågulla og kose dokke med heldiggrisa eg trur ikkje eg får meg flerire no ,mannen vil ikkje ha flerie(,ja det sa han no etter vi hadde fått to også)Lykke til til dokke begge helsing ein sambygding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen. Ja då kan det no godt være at vi treffast :-D Ej he no seriøse plana om å få ei veke eller to før termin da, men det spørs om lillebabyen e enig i det... fe vel prøve korleis det å gå på overtid no dinne gongen (skrekk og gru). Det e iallfall masse å sjå fram til, uansett kortid d blir. Ej gler meg til fødselen, fødeavd. i Volda e veldig bra, så det e ingenting å frykte med det iallefall. E du i bra form da **Hidjey 24.09.06**? E vel spennande tider for deg også reknar ej med, sida det e din første. Kor gammale du e da, og e du frå Volda/Ørsta? Vart no vist reine forhøret ditta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ej he lagt inn ønske om at han skal komme litt før termin ej også, men de virka som han trivas veldi godt inne i magen enda altså :)

 

E 24 år, og e fra Volda. He bodd i Bergen et par og, og siste året he ej bodd i USA, kom heim i april :)

Veldi stor forandring å gå fra Florida til Volda altså. Va så deilig å gå rundt å snakke uten at folk kunne skjønne ka man sa til ei kvar tid. :)

 

Men forma e bra, litt trøttare og varmare enn før, men ellers så kan ikkje ej klage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, ja tenke at det e overgang frå Florida til Volda ja.... Ej synst også at det e varmt no om dagen, men vil heller ha d slik enn regn i vekesvis. Skal likevel innrømme at det va litt godt med en lliten regnskyll no i kveld. Vi fe elles håpe at vi treffast på føden nåkken veke før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, ej støtta veldi den me å møtast på føden et par veke FØR termin. Ej kjenne at ej e ganske lei no ja, og ikkje minst utolmodig. He lyst å helse på den lisje krabaten vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...