Gå til innhold

Flott fødsel i Kristiansund


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har født tre barn, og jeg fødte min siste i Krsund. Jeg har bare gode ord å si om avdelingen og de ansatte. Fødeavdelingen har mange dyktige medarbeidere som har vært der i årevis. Jeg kjenner så mange som har fått barn på dette sykehuset, og alle er overbegeistret. Vet faktisk ikke om en eneste som har bare negative ting å si. Mange av de jeg kjenner har født på andre sykehus før, og har mange rosende ord å komme med, uansett om det har vært komplikasjoner eller ikke. Selvfølgelig kan det være at en eller annen ikke kommer godt overens med en pleier eller jordmor. Men vi er tross alt mennesker med forskjellig meninger og utgangspunkt. Ikke alle kan like alle.

 

Det å føde er i utgangspunktet en naturlig ting, og det er heldigvis sjelden det oppstår komplikasjoner. Har ALDRI hørt om at noen har dødd under fødsel i Kristiansund. At ting kan gå galt, det kan det overalt. Men at Krsund sykehus er verre enn andre er IKKE sant.

 

Tror forøvrig at redsel påvirker en fødsel ganske mye. De jeg kjenner som har hatt komplikasjoner er de som har vært mest bekymret og negativ til å føde. Snakk om bekymringene, og sørg for at jordmor forstår din engstelse.

 

Jeg vil ellers oppfordre andre som har POSITIVE og Negative ting å komme med skriver dette. Pass på å ikke skremme de som skal føde her i fremtiden. Vær klar over at DINE ord kan gjøre andre redde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil signere denne! Jeg fødte på Kristiansund sykehus i fjor, og skal gjøre det igjen i år. Jeg følte, og føler meg nå i dette svangerskapet, veldig godt ivaretatt både på gynpol og svangerskapspoliklinikken før fødselen. Og sist jeg fødte, veldig godt ivaretatt på føden både før, under og etter fødselen. Personalet kan jeg bare gi ros til, selvfølgelig enkelte sjeler har en bare ikke kjemi med. Bortsett fra det var det en FANTASTISK OPPLEVELSE å være der, ikke minst å føde der, og jeg gleder meg til jeg skal tilbake! Jeg har en venninne som er jordmor der, og hun har ikke opplevd noen dødfødsel i sin tid som ansatt på dette sykehuset.

 

Jeg kommer fra et annet sted på Nordmøre, og sykehuset i Krs har veldig gode rykter på seg rundt om. Jeg kjenner heller INGEN som har gitt negative tilbakemeldinger. Hadde det ikke vært for fergeforbindelse o.l. hadde mange flere av mine venner og bekjente valgt å føde på dette sykehuset fremfor feks sykehuset i Orkanger. Føden i Krs er en fødeavdeling som er moderne og mor/barn vennlig. Jeg anbefaler det på mitt varmeste å føde der!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...