Gå til innhold

Ang. Regulering


Gjest

Anbefalte innlegg

Dattra mi skal ha regulering...

Hun vil ha gjennomsiktige klosser.

Noen så har noen erfaringer med det.

Positive som negativa ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

jeg hadde gjennomsiktige da jeg hadde for mange år siden, var mye finere enn den vanlige. ulempen var strikkene ejg hadde over, de ble gule etter en dag elelr to, og ble bare byttet hver 6 uke :( disse ville nok ikke syntest på sølvfarget, og de var GULE assa, ikke no anntydnlig, men ble selvlysende gule. var grusomt syns jeg ihvertfall.

men skal hun ikke ha strikker på forsiden er det bare bra å ha gjennomsiktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Datteren min skal ha regulering nå, vi ble enige om og ha vanlige klosser fordi at gjennon siktige detter fortere av og bli så fort stygge :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjennomsiktige er i praksis ikke usynlige: som mange andre har skrevet blir strikkene fort misfarget (faktisk er de misfarget mesteparten av tiden), da ser det ut som man har et eller annet gult på tennene, og det er vel egentlig mer ulekkert enn "kjetting".

 

En annen ting er at man ser at det " er noe", men ikke helt hva, det gjør at mange ser en og to ekstra ganger på tennene til den som har "gjennomsiktige" men ikke "usynlige" klosser: det blir mer oppmerksomhet om det enn "kjetting" som er litt mer sånn.. på 10 meters hold: "regulering, ja, javel"

 

mitt tips etter tre barn med regulering (to med "kjetting" en med gjennomsiktig): ikke styr med de gjennomsiktige, det høres finere ut enn det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...