Gå til innhold

Bærum i beg av desember?


*Sol80*

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er det noen som skal føde på bærum i begynnelsen av desember?

 

Jeg bor i Oslo, men har vaøgt Bærum. Var på UL der i går, fikk veldig godt inntrykk.

 

Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, jeg bor i Bærum og skal føde der i begynnelsen av desember!

 

Foreløpig termindato er 5. des, men skal på UL til uka, så blir kanskje justert.. Godt å høre at inntrykket var bra, har også hørt mye bra om UL-utstyr der og sykehuset generelt.

 

Eneste jeg syns er litt kjipt er at barnefaren ikke får være der på natten osv, med mindre man er heldig da. Ser for meg at det blir litt stusslig, men men, er vel sånn det er..

 

Dette er min første, hva med deg? Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

 

Hei!

 

Det er mitt første også, er veldig usikker på termin nå. For det er 3 uker forskjell på hva jeg tror, og hva UL sier. Jeg tror egentlig termin er tidligere. Skal på vekstkontroll 2. oktober, veldig spennende. Jeg tror termin er 17 nov.

 

Hvordan er formen? Jeg har fått svangerskapskløe, veldig slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Min ordinære UL-termin i uke 18 sier 7. des, så ganske lik menstermin!

Men på 3D-UL mente han at termin var 2 uker tidligere, 23. nov. Men vi får bare se..

 

Har ikke hørt noe om sånn vekstkontroll, er det noe man gjør hos jordmor eller?

 

Formen er grei, litt BL-plager, trøtt og ganske mye halsbrann, men ingen kløe foreløpig heldigvis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

 

jag med! har termin 11e desember men ska dit nu den 6e nov för att prata födsel. kanske sån växtkontroll då också? har inte varit hos jm sen början av september.

 

när jag var där och kollade höll de på och byggde om och det stod kontainrar och stolar överallt, och en gubb ei receptionen var grymt otrevlig... så jag hoppas jag får ett trevligare/tryggare intryck den här gången:) blev lite skraj faktiskt och tänkte att jag hellre föder hemma, vilket sambon tyckte var helt galt.

 

snörv snörv, ja skönt att andra kände det bättre. det blir nog fint hursomhelst där med julpynt och så... och bara att få hålla bäbin till slut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...