Gå til innhold

BSS i september?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Ja, eg skal føde på Sykehuset Buskerud i september. Har termin 30. september - begynnar å nærme seg no! Litt skummelt syns eg.

Når har du termin og er det din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en til:)

Jeg har termin 17 og det er min første!

Ser du skal være med på treff til søndag, og ble veldig glad for at jeg ikke er den eneste septemberjenta:)

Gleder meg til å treffe deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei. Jeg har termin 06.09. Skal føde på Drammen sykehus.

Synes at tiden går veldig fort nå,... begynner å bli litt nervøs. Er førstegangsfødende. Litt skummelt. Men gleder meg også.

Har du barn fra før? Vet du hva du går til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

Jeg har termin 27. september og skal føde på Drammen sykehus.

Er førstegangsfødende, så er veldig spent på hvordan dette skal gå.

Skal til samtale og omvisning på sykehuset i morgen. Gleder meg til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg kan ikke si noe om åssen det er å føde i Drammen, men jeg synes det var fint på barsel! Fikk veldig god hjelp med amminga, var spesielt ei som var helt super!

Jeg fødte på Kongsberg 24.februar i år, veslejenta mi fikk infeksjon, så vi blei sendt til nyfødt intensiv i Drammen 6 timer etter fødselen. Jeg og pappa'n lå på barsel (egentlig bodde vi på ei fødestue, det var så fullt, men vi hørte til barsel) mens veslejenta lå på nyfødt intensiv. Etterhvert fikk vi henne ned til oss på barsel, så var vi bare oppe i 11. med henne når hun skulle få antibiotika intavenøst.

Jeg har stort sett bare positive ting å si om Drammen! Og neste gang vil jeg nok føde der, isteden for Kongsberg, for der blei jeg fryktelig skuffa!

jeg har fortalt det til dem her på Kbg, og dem har lovt meg "drømme-fødsel" neste gang...men jeg veit neimen ikke...jo, det blir nok Drammen...

 

Til sjølve fødselen: Det kommer tel å gå kjempefint! :o) Det er selvsagt fryktelig vondt, men det gjør ikke noe når man får så fin premie! Jeg vil si at fødselen er både det beste og det verste jeg har vært med på! Nå i etterkant skremmer det meg ikke å gjøre det igjen, og jeg hadde en hard fødsel, sa jordmora etterpå. Syns det hjalp å tenke på den vesle som snart skulle komme, gleda meg tel det når det var som vondtest. Også forsvinner smertene med en gang babyen kommer ut, det er som å trykke på en knapp: "vondt av-på". Jeg syns åpningstida var verst, det var ikke så ille som man skulle tru å få jenta ut, jeg vil si at det sprenger, men det var ikke så gærent.

Gikk hjemme i mange timer, og det var helt greit, men så gikk vannet, og da måtte vi jo opp på føden...først da blei det skikkelig vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...