Gå til innhold

Hvor mange barn ønsker dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Ønsket meg to. Men så ble vi uplanlagt gravide med nr 3 (piller og omgangssyke bør ikke kombineres med usikker sex...). Så nå venter vi nr 3 i september. Vi har jente og gutt fra før og venter en ny gutt. Nå holder det for oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi vil ha 3-har en gutt og en jente fra før! Vi er egentlig ikke helt sant da, jeg vil og mannen min vil KANSKJE!! hehe...men kanskje er jo nesten ja mener nå jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har to egenprouserte med min mann, plutt hans datter som bor langt unna.

Vi har sagt til oss selv og alle andre at vi stopper nå. Ja jeg annoserte tilogmed i avisen da veslejenta ble født at - nå er familien komplett.

Jeg har gitt bort barnetøy i haugevis, jeg har gitt bort alle gravidklær, jeg har gått ned 22 kg...

Alt ligger til rette for å slå seg til ro og bare nyte de flotte barna vi har..

Men tror du ikke at vi begge fikk lyst på nr tre nå i helgen!?

 

Dvs vi har satt oss en frist - blir jeg gravid før jul, er barnet hjertelig velkommen - hvis ikke legger min mann seg inn under kniven etter nyttår for sterilisering.

Altså tar vi det litt som det kommer det første halvår - men stopper prosessen da. Dette er pga alderen vår. Jeg er 37 år nå.

Har ei jente og en gutt tett fra før - 20 mnd mellom.

 

Vi stor koser oss med familie - meningen med livet rett og slett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...

hehe når e va lita ønska e meg 10 barn skikkelig stor familie. Nå har e en liten gutt på 20måna og vi er prøvere for en til vil i allefall ha 3 men sambo sier 2. vi får se da han er bare 26 og jeg 21 så har jo tid på oss da. kansje en liten attpåklatt når jeg er tredve om 9 år? hehe neida vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 5 uker senere...
  • 1 år senere...

Imponerende at så mange har overskudd, energi og penger til så mange barn. Det har ikke vi. Vi har slått oss til ro med de to flotte vi har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sannelig imponert jeg også! Vi har nå en av hver og fatter ikke hvordan vi skulle klart å følge opp enda fler på en ordentlig måte. Ikke er pengene der heller. Men vi er glade og fornøyde med alt som det er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I omgangskretsen min har nesten alle to barn og virker fornøyde med det. Men her inne virker det som de fleste har eller ønsker seg tre eller flere. Stemmer det eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har alltid ønsket meg 4 og nå får vi det snart! Siste var ikke planlagt og vi skulle gjerne ha ventet litt..men på en annen side så er det fint at det ikke blir så stor aldersforskjell. Min erfaring er at tette søsken har mer glede av hverandre og leker best.

Det kan være en del krangel til tider, men mest av alt er det bare en stor glede...Søsken er en gave! :D

Jeg er bare så utrolig takknemmlig for at jeg skal være så heldig å få en så stor barneflokk. Men etter nummer fire er det stopp..

Dere som har 4 barn, var overgangen stor fra 3 til 4? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker oss 3 eller 4. Kommer litt ann på hvor rolige eller energirike de er :P

Men helst at det ikke skal være så mye aldersforskjell mellom. Er koselig når man kan vokse opp og leke sammen på nesten samme nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 å vi har idag tre nydelige prinsesser på 6, 1 og ei på 11 dager :0P

Så nå er butikken stengt for utgående ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 år senere...

Jeg ønsket meg 3 og nå har jeg 5 :-)

 

Ser jeg har svart her inne tidligere også da nr tre var ett år nesten ;-) Så traff jeg en uten barn fra før og han ville ha barn og da ble det to til gitt...

Endret av Singelmamma og 5banden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...