Gå til innhold

Den gangen jeg var ung.......


♥Snulder

Anbefalte innlegg

var det alkoholen og sigarettene som var det verste vi kunne komme borti... Visste om noen få som brukte hasj, og det var lugubre typer assa! Nå i dag er jeg nesten redd for å sende ungdommene mine på skolen.... Dop selges utenfor ved skoleslutt, og det stjeles over en lav sko fra sekker og jakker. Gud så deilig det var da de var babyer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg. Det er så mye skummelt ute og går nå.

Ikke lenge siden to stk her i nærheten ble sendt avgårde i full hast til sykehuset for gjennopplivning :(

Lå i resperator og det som var. De hadde tatt dette grusomme stoffet GHB, det er jo livsfarlig. Og det verste av alt er at det er noe man kan lage hjemme på kjøkkenbenken ( selv om jeg ikke vet oppskriften)

Nei, nå må man virkelig passe på ja!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

da jeg var 13 så begynte jeg med alt mulig rart og jeg tror mamma visste det. men at hun ikke sa noe fordi hun da visste at jeg ville trekke meg mer og mer vekk fra familien. MEN altså. Mamma sa til meg en gang at uansett hva som skjedde UANSETT så måtte jeg ikke være redd for å komme hjem.

Skaden var allerede skjedd og det var ikkeno vits i å gjøre vondt værre. Bedre at jeg sov hjemme enn i en grøft eller til fremmede folk.

Når det gjelder graviditet så sa hun også at jeg ikke måtte være redd for å si i fra.

De gangene jeg kom hjem og da jeg våknet dagen etterpå, det var ikke noe smil å få.....jeg måtte si unskyld. Poenget er at en ikke burde skremme ungene sine fra å ta kontakt om de en eller annen gang skulle være så uheldig å ta et feil valg eller gi etter for presset.

Nå må jeg også få med at grunnen til at jeg ikke fikk noe straff til mamma osv var fordi jeg sa til henne at så lenge hun var sammen med idioten gjorde jeg som jeg ville(ikke min pappa, takk gud)

 

I ettertid skjønte hun hvorfor, ..... stelillesøster ble sendt på nps prøvd å ta livet sitt pga ting han gjorde fra hun var 4-5 til 11-12.... så viste det seg i ettertid at det skjedde meg også og 4 av mine venninner... ting som bare lå i underbevistheten. og den jæveln fikk faen meg bare 4 år i fengsel for å ha ødelagt nesten 6 liv!!!!

 

Dette skjedde for 4 år siden, nå er jeg 24 har en nydelig sønn, har kuttet ut alt tull OG mamman min har det bra igjen. Vi har det supert!!

 

desverre går det ikke bra med stelillesøster(det vil hun alltid være)på 17.... Grunnen til at jeg redda meg selv ...vel det hører vel kanskje helt på jorde ut, men hadde det ikke vært for at jeg møtte de lugubre folka slik at jeg var ute hele tiden og sov alltid borte, så tør jeg ikke tenke på hva som hadde skjedd meg også hjemme. på en måte heller selvvalgt smerte enn noe andre påfører deg.

 

Huff dette er jo siden for tenåringsbarn, ikke for slike som meg.

 

SAmmendrag: ikke skrem ungen så mye at de/dem ikke tør å komme hjem og heller sovner av hvor alt kan skje. OG hør alltid på barna de er gode menneskekjennere. seff sjalusi, trass og alt det der tatt i betrakning.

 

Hvis det er noe dere lurer på ang rus og deres barn så bare spør, jeg svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...