Gå til innhold

Dere med tenåringsjenter, se her!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet dette er et personlig spørsmål.. HVis døtrene dderes har fått mensen sa hun det til deg med en gang?? Hvis ikke, har du et åpent forhold med datteren din, snakker dere om slikt?!? Bare lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja datteren min sa det til meg med engang.

Vi har alltid snakket åpent om dette og jeg har alltid sagt til henne at når hun får den så må hun gi beskjed til meg så jeg kan kjøpe bind ol.

Vi har ett veldig åpent forhold og hun forteller det meste tilmeg.

Selvfølgelig noe hun holder for seg selv og det er jo helt normalt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler i alle fall selv at jeg har et åpent forhold til min datter, og ja, hun fortalte meg det.

Vi snakker om det meste mellom himmel og jord vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, vi snakket om det og hun fortalte at hun trodde hn hadde fått den. Noe hun hadde. Men vi hadde gjort klart med bind på forhånd, for jeg merket på henne at det ikke var lenge igjen til mensdebutt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun fortalte det med en gang hun fikk det. Hun fikk det da hun var 12 (er 13 nå) og vi snakket veldig mye om det i lang tid før det. Hun er veldig åpen når det gjelder sånne ting så hver mnd når hun får mensen så kommer hun og sier ifra. Vi har et veldig åpent forhold. Det har jeg med henne på 10 også. Jeg er helt sikker på at hun også kommer å sier det den dagen hun får det. Det er jo en helt naturlig ting som alle jenter får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...