Gå til innhold

Kjære, snille mammaen til andre!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sikkert plagsomt med henvendelser hele tiden, men jeg er virkelig desperat. Har nettopp født mitt andre barn, ammingen fungerer ikke (så ingen slankehjelp å hente der), og jeg skal gifte meg om tre måneder.Mange kilo som skal bort til den tid. Bor i Bergen og kommer meg ikke til Svinesund med det første...finnes det noen som helst mulighet for at du kan hjelpe meg med å få tak i ST2? Tar ikke sjansen på å kjøpe over nett, skjønner du.Jeg har satt meg godt inn i hva den inneholder, bivirkninger og farer, så dette er gjennomtenkt fra min side. Helsen er også meget god, blodtrykket er lavt og hjertet sterkt:)

 

Frekk som spør, men i all min fortvilelse gjør jeg det likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en pulverkur? Jeg gikk ned 5kg på 2uker med Cambridge. I slankeperioden trente jeg ikke og spiste en sunn middag hver dag. Ikke har jeg gått opp igjen heller. Nå skal jeg begynne på ny pulverkur. har enda 5kg til mål. Verdt å prøve.

 

Anbefaler deg å ta vitamintilskudd under pulverkuren. Jeg ble litt svimmel - men ikke sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..=)

 

Så den ikke før i dag jeg... Men om du gir meg mail adressen din kan vi prates...???

 

Men du ammer ikke enda vel???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Tråden er moderert i henhold til denne regelen:

* Identifisering av privatpersoner gjennom for eksempel fullt navn, adresse og/eller telefonnummer. Telefonnummer og epost-adresser til diverse offentlige hjelpeorganisasjoner, firma og etater er imidlertid lov.

 

Kira

Brukermoderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...