Gå til innhold

Veldig fornøyd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå født ei lita tulle på Hammerfest Sykehus, og jeg må si meg kjempefornøyd med oppholdet. De fleste jordmødrene var bli og hyggelig, og jeg fikk all den hjelp og støtte jeg trengte både før og etter fødselen. Det var selvfølgelig ikke alle jeg kom like godt overens med, og jeg merket at ikke alle var like glade for å få meg på sin vakt. Men jeg fikk den oppmerksomheten jeg trengte, og det var aldri noen som var direkte ufine mot meg.

 

Men det var desverre en lege som ikke helt hadde de mest sosiale antenne med seg mens jeg var der. Jeg kan akseptere at han ikke likte meg og den personen jeg er, men han kunne spart seg for en rekke sårende kommentar som for eksempelt at det var min egen feil at jeg ble syk under svangerskapet..... enkelte sykdommer er kommet for å redusere folketallet på jorden.... spis bare kjøtt og flesk, eskimoer er aldri syke..... osv... osv....

Det er mulig han har rett i alt han sier, men enkelte ting har man ikke lyst å høre på når man er i en slik sårbare sitvasjon som like før en fødsel.

 

Men heldigvis finnes det et pasient klagekontor, og etter en rast samtale med dem og etterpå en samtale med en jordmor om hva som har skjedd, slapp jeg å ha noe med legen å gjøre så lenge jeg var der.

 

Dette er eneste måten de kan bli bedre på, for når de ikke vil høre på pasienten, så får de jammen ta støyten når høyere instanser kaller dem inn på teppet.

 

Selv om en lege var ufin, så vil jeg ikke stemple hele sykehuset som dårlig. Enkelte personer har bare rett og slett valgt feil yrke.....

 

Nei, er jeg veldig fornøyd med oppholdet og alle jordmødrene ved sykehuset, og jeg har ingen betenkeligheter med å føde der igjen.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...