Gå til innhold

Noen som kjenner til Gaia-prosjektet?


Anaiis

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg hadde en svært lite hyggelig fødselsopplevelse sist jeg fødte på Ullevål, og det hele endte med et hastekeisersnitt (men det gikk helt fint med både mor og barn, altså - når det først ble som det ble, så var de flinke på Ullevål :))

 

Jeg har nå termin i igjen i oktober med nr. 2 - og har fått avslag på Riksen.

 

Da blir nok å prøve Ullevål igjen - selv om jeg gruer meg veldig. Har så vidt hørt om Gaia-prosjektet deres - og tenkte kanskje dette kunne være noe for meg. Noen som har erfaring fra dette? Det jeg er mest redd for er at jeg ikke skal få god nok oppfølging under selve fødselen. Vil jeg kunne få mere hjelp om jeg er med i dette prosjektet?

 

Takknemlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Ja, og vil absolutt anbefale det. Jeg fikk en jordmor som het Hilde og var der to ganger for å snakke med henne. Den ene gangen valgte jeg å ta med mannen min - den første snakket vi bare sammen alene. Veldig ok. Hun skrev en journal på meg og jeg gav henne også et brev som jeg forfattet om hva jeg var engstelig for og hvordan de best kunne hjelpe meg for å bli mindre engstelig. Veldig nyttig både i forhold til å sette ord på det selv, men også fordi disse papirene vil følge journalen min på Ullevål når jeg kommer inn dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...