Gå til innhold

Bryllupslokaler i Trondheim?????


Frøken Bollerund

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips til lokaler for bryllup i Trondheim? Vil vel helst ha et lokale der vi kan ha med mat og drikke selv, men andre tips mottas også med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sjekk opp forskjellige samfunnshus rundt omrking. vi skal ha vår egen fest i et grendahus utenfor byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kystad gård, frimurerlogen, jernbanefolkets hus, fykenborg samf.hus, samf.hus på Selbakk, Jonsborg ved Jonsvatnet, klubbhus til fotballag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva verken adr er eller evt tlf. Jeg husker at vi ringte, men det var vanskelig å få tak i nr til han som har ansvaret for det. Han kunne da fortelle at Kystad gård er reservert nesten 2 år fremover...hver helg fra mai til september og at det koster 10 000 kr å leie det for ei helg.

 

Lian Herregård er et annet alternativ da, men da må du ta maten/drikken fra deres restaurant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Nei,da regner jeg med at vi i hvert fall ender opp med et eller annet grendehus e.l. Mat/drikke fra restaurant blir steindyrt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi hørte med både Louiselyst gård og Kvilhaugen gård, men det ble nesten 10-15 000 kr ekstra for å ha det på en sånn plass. Vi skal ha det på samf.hus iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse takk for svar. Jobber å med å få tak i han på Kystad Gård, men det ser ikke lyst ut. Å hvis det bare er utleid da, så... Kan man ha med mat og drikke der da? Hørt man må kjøpe maten der jeg... Har du som kom med forslagene sett på forskjellige lokaler? Vil jo liksom ha det litt fint i bryllup også da...

 

Og er det noen som vet hvor man kan bestille mat uten at det blir så forferdelig dyrt? De jeg har sjekket på nettet blir jo fra 330 og oppover da, blir jo litt det da om en har mange gjester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Kystad gård kan du ta med mat og drikke selv, men på Lian Herregård, Kvilhaugen gård og Louiselyst gård må du ta mat/drikke der.

 

På frimurerlogen må du ta maten fra en plass hvor frimurerloge selv tar maten til sine "møter".

 

Jernbanefolketshus er populært. Vi tenkte å ha det der, men selvsagt utleid da vi skal gifte oss. Ellers har jeg sett klubbhuset til Nardo fotballklubb, men det er liksom ikke plassen jeg vil ha mitt bryllup. Vi skal ha det på samf.hus på Reppe. Jonsborg er også vedig populært og ligger veldig fint til ved Jonsvatnet. Det var vårt andre alternativ, men ikke ledig.

 

Når skal du gifte deg? I Trheim har det blitt slik at du bør være idlig ute med å bestille både kirke og lokalet. Vi fikk beskjed om at vi var sent ute da vi bestilte kirka over 1 år i forveien, og det ble veeeeldig vanskelig å finne ledig lokalet.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!!

Skal gifte oss neste sommer. Ringte til kirka og hun sa det ble fort fullt på enkelte datoer. Derfor jeg stresser litt med lokale ja, for har hørt at det blir fort utleid.

 

Med det samme.... Har du vært på brudeshow i Trondheim? Er dette noe å få med seg? Er jo så dyrt, men jeg har INGEN greie på bryllup og slikt. Har knapt vært i et...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

73 80 57 17. Jeg fant dette nr på nett. Ligger i kjøpmannsgata, like ved bybroa.

 

Nr til Jonsborg er: 73 83 97 02. Det er Jonsvatnet idrlag som eier det. Ligger skikkelig fint til og det går an å sette opp partytelt der osv. Tror leien var på knapt 4000 eller noe.

 

Jeg var ikke på noe brudeshow og har heller ikke vært i mange bryllup selv. Men jeg tror nok du får god hjelp her inne, samt også på www.dittbryllup.no, bryllupsweb.no osv.... Det er egentlig bare å begynne en plass, sette opp liste over alt som skal gjøres. Noen ringerunder vil det bli. Jeg tror jeg har ringt Trheim rundt både ang lokalet og mat. Det er lurt å hente tilbud fra flere plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...