Gå til innhold

Kjærester...


La Perla

Anbefalte innlegg

Min jente er 12 år, og de er jo interressert i gutter. Etter hva hun har fortalt (og jeg har sett) har noen av venninnene hennes hatt kjærester. Datteren min har ikke det ennå, men det er kanskje ikke så lenge til. De er ganske barnslige fortsatt, i forhold til mange andre på samme alder (12-13).

 

Hvordan var det da deres barn kom hjem med kjæreste for første gang`? Var de flaue? Hva sa de, hva sa dere, osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun på 12 hos meg har såvidt begynt å interessere seg for gutter nå, men ikke mye mer enn litt fnising og slikt, iallefall er det ikke mer enn det mor har fått med seg :P

 

Hun på 14 hadde med seg 1. kjæresten sin hjem for litt over et år siden. Men da var det veldig hemmelig ovenfor oss, jeg spurte da hun sa at J skulle komme om de var kjærester, men fikk et sånn "nei, ikke egentlig" svar, men etterhvert så var de visst det likevel :)

 

Nå er hun sammen med en som er 2 år gamlere enn henne.. hadde nok ikke likt det hvis det ikke var for at jeg kjenner familien hans godt og de har kjnet hverandre i mange år...

 

Gutten på 14 trur jeg knapt veit hva ei dame er :P neida, den var slem.. =S Han sier selv at han ikke "gidder å bruke tid på det", så da får det være hans eget valg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tiden flyr avsted og plutselig står de i døren med en kjæreste.

 

Jenta mi som er 15 1/2 har hatt samme kjæreste i 1 1/2 år allerede.

Til sommeren er de ferdig på ungdomsskolen og skal på videregående.

Blir spennende å se hvordan forholdet deres utvikler seg da.

Vi har ett veldig åpent forhold og vi har vært å fått p-piller til henne.

dette fordi hun kom hjem å spurte om forskjellige ting og fortalte at de hadde hatt sex....

Syntes jo det er tidlig da men vil de ha det så klarer de å finne tid og sted for det uansett hva vi sier og gjør.

derfor var vi enig i at det var best hun begynte på p-pillen.

Dersom det blir slutt mellom de en gang såtror jeg det blir rart for gutten min på 2 år, for de har jo vært sammen så lenge han kan huske.

 

Gutten min på 12 år er ikke interresert i jenter ser det ut som.

HAn har nok med fotball, data og trening....

Men det kommer vel snart der også.Det er jo jenter han syns er søt da men han vil ikke ha noen kjæreeste ennå...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...